Wat moet ik controleren in een IC-programmeur Voordat kopen

N

narindia16

Guest
Ik ben nieuw in micrcontroller .... Ik ga naar een IC-programmeur aankoop ..... please guide me wat ik moet controleren in een dat voor kopen.Ik zag een in EFY editie.Persoon zegt dat hij zal me een in 9500 ter ondersteuning van bijna alle microcontroller .......

Please guide me ....

Nou, moet je weten wat u wenst te programmeren.Als u op zoek bent naar een programmeur die de meeste van de ICs in de industrie ondersteunt, kan het weinig kost duur.Misschien wilt controleren www.Xeltek.com.Ik denk XELTEK heeft momenteel de grootste steun van de industrie apparaat programmeur met ondersteuning van meer dan 50000 apparaten.

Het hangt allemaal af van die chips je gaat programmeren.De universele programmer u verwijst, kan het programma veel chips van verschillende bedrijven, maar met optionele adapters en converters die afzonderlijk worden verkocht.In plaats daarvan PIC of AVR of ATmel89 serie programmeurs zijn beschikbaar voor de fractie van de kosten die u hebt genoemd.Goodluck

Waarschijnlijk je gaat gebruiken slechts een merk, hetzij PIC of AVR of 89s.Dus eerst moet je bepalen welke micro u gaat gebruiken en koop een programmeur voor.

Nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back