Wat is VIH (AC)?

P

phoebex

Guest
Hallo, Alle

Zoals in de JEDEC,
VIH (DC) is DC input logica hoog, VIH (AC) is ac input logica hoog.
of ze kunnen worden beschreven als volgt uit:
"Zodra de ontvanger ingang heeft stak de VIH (AC), zal de ontvanger veranderen logica 1. De logica 1 zal dan worden zolang de input verblijf van meer dan VIH gehandhaafd (DC)."

VIH (dc) kan worden gesimuleerd door DC vegen.Mijn vraag is hoe VIH (AC simuleren).Iedereen kan helpen op dit?

Bedankt!

Hoi,
VIH is eigenlijk een dc fenomeen, maar vanwege hysterysis effecten aanwezig zijn in sommige circuits, zal het verschillen van VIH (dc), afhankelijk van het ingangssignaal van voorbijgaande aard gedrag.U kan een PWL golfvorm aan de ingang met relevante stijging tijd (1uS of 1ms) en het kruis te zien over van input-output die zal geven u VIH.De hogere stijging tijd als 1ms zal bijna VIH (DC).Door de VIH hysterese zal stijgen tijdsafhankelijke licht.Hoop ik kon helpen.
Supreet

Ik ben het met u over de meturement deel, maar ik heb qustion op de "hysterese".
Is het nodig om hysterese input zijn als de spec AC drempel spanning nodig heeft?

Ik heb geprobeerd een testcase met een CMOS-INV en Schmmit trigger INV binnen.
Onder een PVT voorwaarde:
DC sweep resultaat: VIH (INV) = 0.9V; VIH (Schm) = 1.13V;
driehoek PWL input / \ met 1ms geeft hetzelfde resultaat als DC vegen sinds de opkomst tijd is lang genoeg om te worden beschouwd als DC.

Daarna heb ik geprobeerd sommige extreme gevallen
Setup 1:
driehoek PWL input / \ met 2ns stijgen tijd & spanning Swing is van 0 tot am_va; vegen am_va 0,9 tot 1,3 met 0,05 V stap
Resultaat: Te bereiken woo (dwz 1.5V),
am_va (inv) = 1,05; am_va (Schm) = 1,25
Ik neem aan dat de twee hierboven genoemde waarden zijn de VIH (ac) van elke inv.

Setup 2:
Het verschil met setup 1:
Het is als een blokgolf met 1ns stijging tijd 1ns puls breedte 1ns val tijd.
Resultaat:
am_va (inv) = 0,95; am_va (Schm) = 1.2
Het is zeer dicht bij de DC resultaat (simulatie stap is 0,05 V)

Zo, nu ben ik weer in de war over de VIH (ac) spec.
Bij het ontwerpen van de input buffer, hoe om te controleren of het ontwerp kan de VIH voldoen (ac) spec?

Sorry voor de rommelige beschrijving hierboven.
Bij voorbaat dank voor het helpen om het te verduidelijken.

Hallo, ik ben altijd in de war door de "VIH (ac)" en "VIH (DC)".
dus "Zodra de ontvanger ingang heeft stak de VIH (AC), zal de ontvanger veranderen in logica 1. De logica 1 zal dan worden zolang de input verblijf van meer dan VIH gehandhaafd (DC)."

dus waar zijn de definitie van?

mijn e-mail is
masterlwl (at) hotmail.com

bedankt

Ik heb nog nooit gezien dat de VIH (AC) spec, maar het is al decennia
sinds ik ontworpen logica stuk-onderdelen.Toch de hysteresis
punt is een goed, veel input buffers hebben ten minste
sommige ontworpen hysteresis en je moet dan die verder gaan
bult.

Als je een voorbijgaande simulatie met een langzame oprit LH en
monster het ingangssignaal op de uitgang schakelpunt, dat
gaat worden uw VIH (AC).