Wat is uw mening over de NanoBattery?

J

JoKKeR

Guest
De laatste tijd iv gevonden "dit" op de netto-
nanobattery.jpg
[size = 6] Batterij klein penny wat kan stroom uw mobiele telefoon voor 15 jaar? [ / size]: | http://www.mphasetech.com/ En er is hoe haar werkt als volgt: (mijn theorie): D Het nanostructuur wat kan houden in meer energie (elektronen per kreeg ... ) en het deze erg glad "FENOMEN" Dat kan relese energie als het enige dat nodig is. Dus het is waar (domme vraag ... domme antwoorden) en hoe goed is dunner batterij als ding.

Ik begrijp niet, dat de fabrikant aanzienlijk hogere capaciteit met deze batterij beloften. Hij biedt alleen maar op verzoek door de optie van "schakelen" de batterij aan.

Ik heb gehoord over draadloze laders en het feit dat als je mobiele telefoon ziet de operator, kan worden opgeladen via het. (Universiteit van Florida, prof. Jenshan Lin's project, indien ik mij niet vergis)

Ok ... Maar is het mogelijk. Naar telefoon inschakelt energie wanneer het alleen nodig, maar hoe zit het oude ∎ Goede lithium batterij. Hoe zit het met deze U = L1-L2. Dat deze energie is afkomstig van accu als de enige dat nodig is. En is "nuttig werk" van de lithium batterij echt zo klein.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back