Wat is precies longitudinal conversion loss

T

themaccabee

Guest
Hi, terwijl er aan de hand door middel van een aantal analoge communicatie circuits kwam ik deze term .. Ik wil graag weten wat dat precies betekent? Is het in verband met common-mode spanning effecten op een differentieel signaal?? Dank

Hi, in theorie een differentieel signaal wordt verkregen door 2 ingangen signalen over referentie knooppunt wordt de gemeenschappelijke spanning mode (de ingangen wist niet aansluiten op de GND). Hoewel de differentiële meassurements elimineren effecten van common mode voltage . Bijvoorbeeld: als een van de ingang van een differentiële amplif. 3V is en de andere ingang is 2.5V, zal de differentiële voltage = 3-2,5 0.5V.But de common mode spanning zal 2.5V die de onderste signal.Idealy deze voorwaarde moet dezelfde uitgangsspanning bieden dat een ingang van 3,5 V geeft of 3V geeft (0,5 differentiële spanning en 3V common mode spanning). Dus, is het voorbeeld probeert te zeggen dat de uitgangsspanning afhankelijk van de differentiële spanning en de common mode spanning. Ik hoop dat u begrijpt wat het betekent ... ergens anders proberen om meer vinden over CMRR. En over de titel (lengte conversie): Deze parameter is belangrijk voor alle evenwichtige systemen om de invloed van de common-mode spanningen in de richting van de grond, veroorzaakt door bijvoorbeeld externe inmenging fields.Also de elektrische onbalans van het elektriciteitsnet te verminderen kan worden gemeten in termen van de longitudinale omzettingsverlies (LCL), gedefinieerd als de verhouding differentiële modus (DM) signaal geïnjecteerd in een power netwerk naar CM signaal gevolg van het stroomnet onbalans. Een mooie dag verder

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back