Wat is multi-fietspad?

F

faye_hongdou

Guest
Wat is een multi-fietspad, en hoe kan ik bepalen verdorren een pad is een multi-fietspad.

Als u een grote combinatievormen logica in ur model dat zal nooit draaien op ur vereiste frequentie ...
U heeft 2 opties

1) toevoegen pijpleiding fase (n) tot het verdelen van de logica in de enkel-fietspaden
2.Gemakkelijk uit de single-cyclus eis: meer klok cycli met behulp set_multicycle_path commando.

DC zal meer klok cycli voor pad vertraging bij de controle voor de setup / wachtstand schendingen ... als u een pad als multicycle padRgds
Laatst gewijzigd door eda_wiz op 02 april 2006 13:02; bewerkt 1 keer in totaal

Meestal DC / PT controleren pad timing in een cyclus.
Als je een pad in uw ontwerp, dat kan niet klaar operatie in een cyclus, kunt u vertellen DC / PT dit pad is een fietspad.
Op hetzelfde moment, moet u zorgen dat de output van deze weg kan worden correct flopte door de volgende fase.
Het
is de verantwoordelijkheid
van ontwerper.

Ye, het
is aan de ontwerper of het pad is multi-fietspad volgens de de synthese vermogen over de
max. frequentie kan worden bereikt.
een invoervergunning is het ruim timing voor de multi-fietspad, moet de setup_cycle-1

Hoe kan ik bepalen wat de tijd gecontroleerd op de setup / Houd de tijd?bijvoorbeeld het circuit moet 3 klokken.wat
is de setup tijd?en wat
is het ruim de tijd?

Hoe kan ik bepalen wat de tijd gecontroleerd op de setup / Houd de tijd?
Dit hangt af van de flop die gebruikt wordt en de bibliotheek verkoper gegevensblad moet u de setup en houd Keer

de multi-klok pad is gedefinieerd in het ontwerp-specificatie.als je niet kown die multi-klok weg in het ontwerp proces, meestal gebruik PT te controleren pad timing in een cyclus.

Citaat:

Hoe kan ik bepalen wat de tijd gecontroleerd op de setup / Houd de tijd?
bijvoorbeeld het circuit moet 3 klokken.
wat is de setup tijd?
en wat is het ruim de tijd?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back