Wat is het verschil over dit bord en analoog IC design?

T

triquent

Guest
Wat is het verschil over dit board (analoog circuit design) en de volgende raad van bestuur (analoog IC-ontwerp en de lay-out)?een nieuw lid net verward door de naam?

hi triquent
Ik begrijp je verwarring.Probeer en lees deze lijnen.

In theorie: Analog Circuit Design is het gebruik van de ontwerpen gemaakt door mensen die analoog IC design ontwerpen.

Analog Circuit Design niet schelen hoe een analoge IC (opamp bijvoorbeeld!) Wordt gemaakt, hoe is de lay-out, gebruikt het gewoon.

Het woord IC is het een die op grote schaal scheidt deze twee domeinen is het woord twee domeinen van de elektronische ontwerp gebruik het heel vaak.Een (analoge circuit design) ziet IC's in een macrovision terwijl de andere is in microniveau design / lay-out.Door de manier waarop je misschien nooit zal horen van het woord PCB (je hoort het in analoog ontwerp), maar in analoog IC design nooit, maar in plaats daarvan hoor je "de lay-out".

Hoop dat dit helpt u bij het onderscheiden van deze twee dingen.

Bedankt!Maar ik vond in dit board mensen ook discussiëren over analoge IC problemen.Ook heb ik niet veel verschil vinden over de discussie over onderwerpen in deze twee planken.

U kunt niet scheiden deze twee zaken volledig, dat is de reden waarom u hetzelfde onderwerp kan vinden in twee categorieën.

De analoge IC wordt gevormd door de analoge circuit.
Hier is uitsluitend concentreren op de opa, PLL, bandgap, A / D, D / A, en filter ...... circuit discussie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back