Wat is het concept Auto Scan Frequentie in Mobile?

A

akshay_d_2006

Guest
Hoe werkt een Auto Scan Frequency in Mobile FM's Werk?
Ik bedoel hoe de auto scaning fequency in mobiele stopt te scannen wanneer deze vangsten de freq.signaal dat sterk genoeg is.wat is het concept achter het ...?

Kan vergelijkbaar concept zou kunnen worden gebruikt voor het opsporen van een toon (testtoon of een normale spraak toon) door handmatig veranderen van de freq (door middel van variabele pot of zo)
die in mijn detector circuit.Als er geen is er geen alternatief voor LMC 567.

U heeft verzocht dit vóór.Waarom heb je niet blijven uw vorige draad in plaats van plannen van de vraag een nieuw?

Ik zie alleen een losse relatie tussen beide problemen, dus ik verwijs naar uw belangrijkste vraag.

Om te beginnen met 567, het
is een toon-decoder met een vrij kleine bandbreedte van 14%, dus het
is niet geschikt voor de waarneming van een grotere frequentieband.Het
is ook niet bedoeld om amplitude informatie.

Een afstembare filter, zoals voorgesteld door de scanner bijvoorbeeld, kan in principe werken, maar het
is misschien niet geschikt voor een wisselend signaal.Mijn probleem is dat u niet precies vertellen wat u wilt bereiken.

the parameters you want to extract.

Analyse van de akoestische signalen kan vrij eenvoudig tot zeer complex, afhankelijk van het type signaal en
de parameters die u wilt uitpakken.

Op twee bestaande oplossingen met verschillende gedegen analyse eigenschappen:
- Een gitaar-tuner.Het voert een exacte frequentie meting van een enkele, zuivere toon.De toon moet een minimale duur en mogen niet worden beïnvloed door een hoog geluidsniveau.
- Een real-time audio spectrum analyzer.Het toont de verschillende amplitude voor een beperkt aantal van de bands, bijvoorbeeld 10 of 30, die gelijkelijk over de audio-frequentiebereik.Respectievelijk de frequentie resolutie is vrij beperkt.

eerst en vooral,
het spijt mij voor het maken van meerdere threads.

Mijn idee is ontstaan toen ik zag een testtoon generator.
En ik dacht dat het maken van een toon-decoder.Wat klikte ik op dat moment is het idee van resonantie (hier ben ik nog steeds praat van een enkele freq signaal).
Ik kwam te weten van een IC-567 hier.
Mijn idee floreerde om een decoder voor complexe signalen ook.

Vroeger dacht ik of de winning van andere parameters (amp., Wave type, zowel indien mogelijk)

dus mijn probleem is dat mijn toon detector werkt zonder 567 voor singe freq signalen (die prety gemakkelijk), maar ook voor complexe signalen zoals een audio-tape of een toespraak signaal.Ik
ben op zoek naar hulp met betrekking tot dit.dankzij FVM ...!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back