Wat is het beste programma voor het PCB-single layer routing

T

The Cat

Guest
Ik gebruikte nu P * otel DXP, maar dit is niet goed voor single layer

Hallo De Kat,

Waarom is P * otel niet zo goed voor single layer-outs?Als u gebruik wilt maken van een autorouter ik denk dat er geen programma dat kan omgaan met een enkele laag ontwerp zeer goed.Dag,
cube007

OrCAD Sch Layout Plus is de beste.Als u wilt kunt u zelfs de route een deel van een dubbele laag boord enkele laag.
Eenlaags met auto jumpers is leuk.

bimbla.

De nieuwste versie van Easy-PC heeft ook een jumper "laag"
en heb je schema's en lay-out in het kader van dezelfde
aanvraag.

/ Rambo

voor een beginer i think is erg gemakkelijk om te proberen Trax Maker van Circuit Maker ..... Ik gebruik Layout plus van Cadence .. in mijn opinie zijn de beste

Ik heb gebruikt PowerPCB voor single layer consument PCB's voor lange tijd, de auto invoegen jumper en andere functies maken het heel eenvoudig.

Maar zoals alles, je moet leren nieuwe manier van denken en werken, maar de voordelen zou de moeite waard.

Als u gebruik maakt van op regelmatige basis en in de werkgroep zou ik aanbevelen MG PPCB of MG Boardstation.

: F

: sm15: "The Hand" is de beste voor single sided routering.

Ik heb het getest veel PCB software voor single sided routing en ontdekten dat manuele routing is de enige oplossing.

Eagle uit cadsoft heeft een controle-bestand voor de autorouter waarbij de bovenste laag wordt gebruikt om te bepalen Straight Tracks (die kan worden gebruikt als jumpers)

Ik veronderstel dat het afhangt van wat u probeert op te bouwen hier.

Op het werk,
maken we gebruik van Mentor Graphics Expeditie, maar dit is absoluut overkill voor een enkele laag karton.Zelfs DXP is.Als u
op zoek
bent op dit voor hobby software, ik ga met Cadsoft Eagle.Het
is simpel, eenvoudig in gebruik, en zeer flexibel.

rauol is goed ...de beste methode voor single layer routing doet dat handmatig, zodat de beste moet het instrument dat vergemakkelijkt het.
Absoluut, OrCAD-out handrouting paradigma is bizar, ... niet een goede optie zijn.
Als u graag met P * otel, voor single-layer-handleiding routing proberen de versie 1.1 (het
is een oudere versie voor Windows 3.11)
Groeten.

cube007 schreef:

Als u gebruik wilt maken van een autorouter ik denk dat er geen programma dat kan omgaan met een enkele laag ontwerp zeer goed.

Ik denk dat P * otel is goed voor alle type van boord, en ik denk dat het probleem is dat ze gereedschap, niet intelligent mens.
Hoe zit u?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back