wat is gegevens in de fysieke voorbereiding ontwerp?

V

vamsi_addagada

Guest
plz een uitleggen wat gegevens voorbereiding in fysieke ontwerp?

Wat ik voel gerelateerd aan gegevens bereiding in de PD is de voorbereiding van het lawaai analyse libs (CDBs in cadans wereld), de gieterij gegevens,
is de vereiste LEF en timing libs ... enz..Ik werk in cadans wereld, dus ik heb deze dingen, en zal in verschillende andere EDA-tools zoals synopsys of magma

Bij het starten van een nieuw project, moet u eerst te bepalen of de
KP / IP-ontwerp gegevens geldig is en consistent.Tenzij de gegevens reeds gecontroleerd en gevalideerd, moet u ervan uitgaan dat er Pre-CTS
inconsistenties en andere problemen die moeten worden opgelost voordat CTS procedure.Gegevens omvat Valideren de netlist en bibliotheken, controle timing beperkingen Syntaxis, Valideren Timing beperkingen, Problemen Footprint Inconsistenties, Valideren plattegrond, Productiepark Cap Tabel voor RC-extractie en voor de berekening van de vertraging ...

Hope u heb het idee ... Als u nog HV twijfel dan kunt u het mij vraagt ...

Antwoorden me

Uitstekende VLSI,, hoop dat je heel veel expierienced in deze bedrijfstak

Hi VLSItechnology,
zou u pl uitweiden over hoe u het oplossen van de voetafdruk tegenstrijdigheden?

bedankt,
Sowmya

mond prenten zijn over het algemeen gebruikt terwijl optimaliseren, upsizebewerking of afslanking, dus instrument komt in de plaats van een willekeurige cel met soortgelijke mond afdrukken,
Als twee std cellen die dezelfde voet afdrukken, moeten zij worden logischerwijze dezelfde i, e functionaliteit en geen van i.os, dan tool kan gebruiken voor optimalisaties,
indien voetafdruk in strijd is, dan is de optimalisaties kunnen resulteren in ongeldige gegevens

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back