Wat is er axiale ratio en polarisatie verhouding RHCP is acceptabel

R

roderick81

Guest
Wat is er axiale ratio en polarisatie verhouding rhcp is acceptabel? Ik ben bezig met een afgeknotte hoek pleister op 2,4 GHz

meestal AR moet ongeveer 1 dB voor high performance systemen en / of smalband. In andere gevallen een AR van 3dB aanvaardbaar zou kunnen zijn (bijvoorbeeld voor een zeer brede band bediening en / of goedkope systemen waar trouw is niet zo belangrijk). met behulp van afgekapt patch moet je in staat zijn om AR te krijgen in de buurt van 0 dB in het midden frequentie en varieert heel snel omheen.

kunt u overwegen de polarisatie verhouding als de cross-polaire component in lineair gepolariseerd antennes. Hoe kleiner ze zijn, hoe beter. Ik heb niet gezien wie noemt dit een, tenzij hij stuurt twee kanalen op dezelfde polarisatie en hij geeft een veel voor de isolatie tussen hen.

Rechts adel_48 Ik heb goede axiale ratio, maar de reflectie coeficient S11 is slecht, en centraal frecuency is 2,45. de axiale verhouding is 1,04 en de S11 in 2,4 GHz is -8,5 dB, is de weerspiegeling coeficient S11 aanvaardbaar is, is het niet? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] Ik ben nieuw dit is mijn eerste ontwerp

hi, de reflectie aanvaardbaar of niet, is echt een kwestie van design. Meestal voor smalband systemen die niet zijn grootte beperkt (zoals uw ontwerp). de S11 moet goed onder de-10dB (~ -15: -20). Aangezien u niet garanderen krijgt dezelfde resultaten in de meting. Echter,-10dB komt overeen met 90% van de invallende energie wordt uitgestraald,-8dB => 85% uitgestraald,-3dB => 50% uitstraalde. Zo, voor mij, zolang ik kan ervoor zorgen dat de hoge reflectie niet de vorige fasen (bijv. rijden de eindversterker uit de regio stabiliteit) van invloed zijn en ik ben niet het ontwerpen van een lage-energie systeem, ik zou accepteren, en 8dB misschien zelfs veel erger. Ik zal beschouw het als een slecht ontwerp, maar het kan worden gebruikt. vriendelijke groet, Adel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back