Wat is een geïntegreerd en dump filter?

B

bizoo

Guest
HI allemaal iemand mij vertellen wat is eigenlijk een te integreren en te dumpen filter en whats de functionaliteit van een dergelijk filter / circuit br
 
Het wordt gebruikt voor het detecteren of RZ NRZ gegevens in digitale communicatie. De perfromance komt overeen met een matched filter voor dat formaat, maar het is tijd-variant. Kijk in digitale communicatie teksten. Groeten Z
 
Je integreert een reeks waarden, het resultaat gebruiken en start de integratie. In principe is dit een resampling van gefilterde uitgangssignaal zijn mathematisch. Dit kan gedaan worden als je eenmaal hebt ongeveer vastgestelde grenzen. Hoop dat dit helpt BRM
 
hi bedankt voor het beantwoorden Eigenlijk ben een gespreide signaal, dat ik door middel van PN volgorde spreiden door middel van correlatie, als gevolg Ik heb een paar corelation waarden en een van de waarden is de piek correlatie hebben, het volgende ding is in principe voor besloten op welke bit was verzonden van het resultaat deze coorelation, en dus ik dacht hoe ik mijn experimenteren met de integratie en dumpen betrekking hebben, de integratie is in feite gelijk aan correlatie, maar dump is wat? Ik denk aan de rechterkant lijnen / ne hint br
 
Wiskundig integreer je van t = A naar t = B. In een geïntegreerd en dump circuit doe je precies hetzelfde. Je je accu opnieuw op tijdstip A op nul, en houden accumuleren een product tot tijd B, kijk naar het resultaat, en reset weer op 0. Tenzij je "dump" uit de opgebouwde waarde en reset, je kunt niet beginnen met een frisse integratie operatie, dat is alles-b
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top