wat is de werking van AVR in een generator?

M

munzir

Guest
wat is de werking van AVR in een generator? Verschil tussen thuis draagbare generator & prime generator? bedankt

wat is de werking van AVR in een generator
Je bedoelt waarschijnlijk de Automatic Voltage Regulator, maar AVR kan betekenen dat andere dingen in de elektronica, zoals de AVR familie van microcontrollers?. De AVR in een generator doet precies wat de naam impliceert: Het regelt de uitgangsspanning.
Het verschil tussen thuis draagbare generator & prime generator?
Ik ga ervan uit dat door de belangrijkste generator u een van die groten gebruikt voor een openbare voeding agentschap betekenen. Naast omvang en vermogen capaciteit, zijn de verschillen groot of klein zijn, afhankelijk van bepaalde modellen. Enkele eenvoudige portables zijn niets meer dan een krachtige magneet draaien in een spoel. De wisselspanning en frequentie wordt uitsluitend door het motortoerental. Anderen hebben een basis AVR en nog anderen zijn heel verfijnd. Alle maar de eenvoudigste een soort van feedback dat de uitgang controleert en past deze door het variëren van de stroom in de veldspoel is. Een ding in de meeste 'eerste' generatoren die minder vaak voor bij kleinere is hoe het gebied stroom wordt geleverd. De meeste grote jongens hebben een aparte DC-generator met als enige functie voor de levering van het veld spoel. De DC-generator is vaak op dezelfde as als de belangrijkste dynamo en wordt gerund door dezelfde mechanische motor.

Sommige "home" type generatoren gebruiken diodes ingebouwd in hun rotoren, zodat ze een "DC" veld draaien. Deze gebruik maken van de verzadiging van het ijzer om een ​​lichte spanningsregeling functie te geven. Zij maken gebruik de kracht van de olie in het carter roterende terugkoppeling aan de carburator om het toerental constant als de uitgangsspanning evenredig is gewoonlijk het motortoerental. Dit betekent dat als je fout het vinden van een generator set, het eerste wat te doen is om het motortoerental te stellen juist te maken met uw netfrequentie 50 Hz te krijgen, en dan proberen om de spanning in te stellen. Openhartig

wat zijn de elektronica en elektrische onderdelen aanwezig zijn in een huis draagbare generator? bedankt

wat zijn de elektronica en elektrische onderdelen aanwezig zijn in een huis draagbare generator
Van welke delen een AVR is opgebouwd
op beide vragen:? Alle de gebruikelijke actieve en passieve elektronische componenten - IC's, transistoren, dioden, weerstanden, condensatoren, thyristors, enz.

Voor het besturen gebied stroom. Net als alle andere elektronische producten, kan een AVR worden ontworpen op verschillende manieren en de gebruikte componenten verschillen van model tot model.

hoe kan ik te weten dat deze generator zowel de industriële als thuis draagbare heeft AVR in? In het algemeen, wanneer deze is aangesloten of aanwezig is in de generator? bedankt

hoe kan ik te weten dat deze generator zowel de industriële als thuis draagbare heeft AVR in? In het algemeen, wanneer deze is aangesloten of aanwezig is in de generator? bedankt

hoe kan ik te weten dat deze generator zowel de industriële als thuis draagbare heeft AVR in het
Als er een aantal vrij complexe elektronische schakelingen ergens op de generator (niet alleen gelijkrichters), ze zijn? hoogstwaarschijnlijk de AVR circuits. Een AVR waarschijnlijk ook ten minste een instelbare component voor het instellen van de uitgangsspanning.
In het algemeen, waar het verbonden is of aanwezig binnen de generator?
Er is geen standaard locatie voor de AVR. Je hoeft alleen maar te kijken en zie voor jezelf. Sommige grote industriële generatoren kan zelfs de AVR in een aparte doos, die niet is gekoppeld aan de generator lichaam.

Het systeem gedraagt ​​zich alsof het een AVR, stel dat het motortoerental zijn 2000 RPM wanneer de levering van 230 V bij 10 Amp. Dus de motor is het leveren van 2300 Watt-3 HP. Als je gewoon de verbinding met de belasting, als er niets is aangepast, de motor (nog steeds proberen te leveren 3HP) zou rev ​​zich in de vergetelheid met een korte termijn generatie van 2000 V of zo. Dus zoals ik al zei is er een soort van ruwe regulator het aanpassen van de brandstof en een elektronische (fijn aan te passen) regelaar om de uitgangsspanning correct. Openhartig

Heb ik iets gemist hier? Uw bericht houdt in dat de OP bepaalde gedragsverandering patronen van een bepaalde generator gemeld, maar ik zie geen dergelijke rekening.

Pjdd, motoren werken door het omzetten van de chemische energie in hun brandstof in fysieke energie, zoals de as draaien. Een generator zet de energie in de as rotatie in elektrische energie. Dus we hebben brandstof gaan in aan de ene kant en de elektrische stroom die uit aan de andere. Als we afgesneden van de elektrische vermogen door het openen van een schakelaar, dus er is geen stroom, dan is waar komt de energie in de brandstof naar? Of draaien we de brandstof naar beneden? Openhartig

Ik denk dat we een communicatiekloof hier hebben. Ik was niet te vragen naar elementaire thermodynamica of de basisprincipes van een generator. Dit is wat ik bedoelde: Uw vorige post klonk alsof je het beantwoorden van specifieke quesions gevraagd door de OP over een bepaalde generator dat hij bezig was. Ik heb een dergelijke post niet te zien door de OP of iemand anders in de draad. Het enige wat ik zie zijn enkele zeer algemene vragen over de AVR. In feite is die post van je keek naar mij alsof het had meer te maken met een andere thread niet zo lang geleden, waarin de OP gesteld over een recalcitrante draagbare generator dat ze scheepvaart af naar Haïti.

Ik weet niet wat de "prime" generator set-up doet, maar ik heb gewerkt op diesel generatoren van ongeveer 500KVA ratings en het grootste probleem hadden we met hen was dat de snelheid gouverneur gejaagd, het geven van een + - 1 Hz afwijking op de 50 Hz. We waren gelukkig genoeg om ze te gebruiken, omdat de AVR-systeem hield de uitgangsspanning constant. Onze problemen vloeide voort uit de batterijen UPS dat de belasting gehandhaafd zolang de generator begon, zij niet zou overstappen naar de diesel, omdat ze had een zeer smalle frequentieband venster op de inkomende voeding (waarom?). Dus kwamen we met een volledig up and running diesel en een vlakke UPS en geen service van onze apparatuur! Met apparatuur die is aangesloten op een nationale net, ik geloof dat er een natuurlijke neiging voor de generator, die zijn zelf op te sluiten op het net. Openhartig

Netfrequenties worden gebruikt als referentie voor vele industriële en huishoudelijke machines, vooral in ontwikkelde landen en gehandhaafd zeer nauwe toleranties. Dat is waarschijnlijk de reden waarom je UPSes werden gebouwd om slechts een smalle frequentie venster te accepteren. Ook ik heb gewerkt op kleine benzine generatoren en diesel generatoren van 1kVA naar 1MVA. Ik woon in een afgelegen deel van een ontwikkelingsland en ik al meer dan tien jaar het helpen van mijn staat de regering gerunde elektriciteit afdeling ontwikkeld tot een bevoegde instantie. Ik ontwierp en bouwde substituten voor een aantal dure geïmporteerde producten, waaronder AVR. De diesel generatoren zijn allemaal uitgefaseerd nu, behalve als nood back-up-eenheden. Ja, de generator de neiging om te vergrendelen op het net. Maar tenzij de frequentie, fase en spanning zijn niet zorgvuldig gesynchroniseerd eerste, zal dit resulteren in een grote circulerende stroming die niet alleen afval energie, maar ook niet doet de machine geen goed.

hoe kan ik te weten dat deze generator zowel de industriële als thuis draagbare AVR in zich heeft? In het algemeen, wanneer deze is aangesloten of aanwezig is in de generator? thanks
Het ziet er ongeveer zo uit:-D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back