Wat is de typische Peak to gemiddelde ratio van de IEEE802.11b?

H

hebu

Guest
Iedereen weet dat de typische Peak to gemiddelde ratio van de IEEE802.11b? En, wat is de waarde van PAPR van DVB-T? bedankt,

Wat bedoelt u met de PAPR van IEEE802.11b? De PAPR is verschillend van elkaar OFDM signaal blokken. Of bedoel je de backoff waarde die gebruikt wordt in de praktijk voor de eindversterker?

[Quote = cwjcwjcwj] Wat bedoel je met de PAPR van IEEE802.11b? De PAPR is verschillend van elkaar OFDM signaal blokken. Of bedoel je de backoff waarde die gebruikt wordt in de praktijk voor de versterker? [/Quote] Ik bedoel de PAPR voor de PA. En, in mijn geval waar ik om geef de praktische backoff van de ontvanger.

We normaliter IBO tot 5-7 dB. Maar, ik ben niet heel zeker over deze standaard.

[Quote = cwjcwjcwj] We normaal gebruikt IBO tot 5-7 dB. Maar, ik ben niet heel zeker over deze standaard. [/Quote] bedankt voor het aandeel van je ervaring. Zou je me de 5-7 dB is voor wat voor soort van standaard? 802.11a, 11g? of WiMax? Bedankt,

Terugtrekking toepassing op verschillende fasen van een OFDM communicatiesysteem. Voor BB is typisch betreffende maximale DAC output. De Optimium backoff daar de som van EVM ruisvermogen van de quantisatieruis en knippen ruis geven minimum. Voor 10-bits, 52 carrier en niet-boosters 'piloten is het ongeveer 13dB. 7 8dB geldt meer voor de PA en afhankelijk van de werkelijke modulatie.

Is er geen informatie over praktische backoff waarden voor de eindversterker? Ik bedoel een technisch document of website? Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back