Wat is de schrijver lijn en hoe deze te meten?

V

vreddy

Guest
schrijver lijn -------- zijn de grenslijn van het sterven ..... elke scrieb lijn heeft guard ringen connecties ..... verbeter me ook ik wil weten hoe schriftgeleerde lijn te meten? wat i sDe eenheid? kan anyoen geven ruwe figuur ...... dank bij voorbaat

Ik denk dat de guard ringen er omheen worden genoemd afdichtring.

Meestal zijn de units zijn "Micron" [1 / 1000 mm] of "Mils" [1 / 1000 inch] - waar: 1 Micron = 0,0394 Mils 1 Mil = 25,4 Microns

De afdichting ring wordt geplaatst buiten het pad gebied, maar voor de schrijver lijn.

Afdichtring is om kracht te geven aan de dood, en de schrijver lijn is ruimte voor wafer te snijden. Ruwe cijfers zijn ca 15u van pad, alle kanten (het combineren van sealreing & scribline) Rahul

Hoe worden de schrijver lijnen en afdichtringen geïmplementeerd? Is het geïmplementeerd met behulp van de P & R-tool? Ik zie niet een manier om het te doen in Blast Magma's Fusion.

Deze term wordt gebruikt met betrekking tot de wafer en niet een enkel sterven ... zodat u misschien niet veel info hierover in blast fusion etc. te krijgen, los van de Die grootte gekozen voor een chip, zijn een klaring figuur van enkele microns toegevoegd rond het sterven, grootte, zodat de verschillende aangrenzende sterft kan worden gesneden uit de wafer. . Dit is echter een zeer ruwe uitleg van dezelfde ... misschien niet erg technisch!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back