wat is de eenheid winst frequentie voor 0.35,0.25,0.18.0.9?

M

maninnet

Guest
wat NMOS en PBO eenheid krijgen frequentie (ongeveer) met TSMC 0.35u, 0.25u, 0.18u en 90N proces.

Hoi
UGF hangt af van veel dingen zoals de structuur, grootte, lading en ....
ja, ik denk dat er geen antwoord op uw vraag.
groeten.

Ik denk dat maninnet: de maximale frequentie voor een bepaald proces, als het goed is, kan het kreeg van het ontwerp mannual.

maninnet gemiddelde fT - precies Uniti-gain frequentie.U kunt gewoon beschouwen het als ft = gm / 2pi (CGS CGD).Dus fT afhankelijk van de grootte transistorradio, de bias stroom, en alleen winnen factor - technologie parameter.En krijgen factor toename in het nieuwste proces Maar ik weet niet hoe het gebruiken (FT) in het echte circuit design.

u bent beiden gelijk, maar mijn bedoeling is wat abcyin denken, en ik wat te weten de waarde ongeveer.

Het is luiheid berekenen.In pactice, ontwerpers geen gebruik FT, becase is het "te hangen", subjectieve parameter met betrekking tot de dimensionering en vertekenende.Als u werkelijk nodig fT, berekenen zelf, met behulp van bovenstaande formule

het is beter te doen handmatig met behulp van formule, en het is voor uw doel.
m is belangrijk voor hoogfrequente schakelingen, maar voor de CMOS-proces, minder belangrijk in de zorg ontwerper

maar voor de CMOS-proces, minder belangrijk in de zorg ontwerper "waarom?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back