Wat is de betekenis van slackR / slackF?

M

mediative

Guest
toen ik de timing analyse met behulp van de soc encouter gereedschap te doen en het genereren van de timing analyse rapport CHIP.slk, kan ik niet weten wat de betekenis van de slackr / slackf in de timing slappe browser en hoe te schatten of de timing juist is.Toegevoegd na 1 minuten:kan iemand me helpen over de vraag, 3x

Ik vond enige uitleg, is het ok?
Het verschil tussen de vereiste tijd en de aankomst tijd is de speling * *.Als de aankomsttijd kleiner is dan de vereiste tijd, zijn de timing beperkingen voldaan, en de speling is positief.Als de aankomsttijd groter is dan de vereiste tijd, zijn de timing beperkingen niet voldaan, en de speling is negatief.De aankomst tijd en benodigde tijd kan verschillen, afhankelijk van de vraag of de gegevens is nul (0) of een (1).Er kunnen ook meerdere aankomsttijden en meerdere keren nodig om een verscheidenheid van timing beperkingen model.Alle broek kan worden samengevat als een slappe slechtste nummer, genaamd * netwerk speling *.Timing sluiting wordt bereikt als het netwerk speling is niet-negatief.

Setup-tijd:
Slack time = (data vereiste tijd) - (data aankomst tijd)

ex: gegevens die nodig zijn tijd = 10 ns,
1) gegevens aankomst tijd = 9,5 ns, dan
slack = 10 - 9,5 = 0,5 (ns) MET ...

2) gegevens aankomst tijd = 10,3 ns, dan
slack = 10 - 10,3 = -0,3 (ns) ... SCHENDING
=======================================
speling (R
Slack moment dat de fase van de gegevens aangekomen bij het eindpunt is "Rising"

speling (F
Slack timt wanneer de fase van de gegevens aangekomen bij het eindpunt is "Falling"
=======================================
ps)
Timing verslag:
Startpunt -> timing pad -> Eindpunt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back