PicBasic Pro (Melabs) uit Melabs, maar het
is duurder.
PicBasic Pro (Melabs) met microcode Studio Plus is een goede oplossing.
U kunt genereren Code snelste tijd.
PicBasic Pro uit Melabs is niet Quickbasic of VisualBasic wilt.
Als je een beginner bent en gebruik dan C (Ansi-C).Het is goed voor
draagbare code.Het is de beste manier als je moet werken later
met een andere controleur (AVR, MCS-51, M16C ,.....).
Nou het hangt ...
Als je een nieuwkomer Ik denk PU pro of Pb plus zijn vrij gelijk
Als u wilt dat een gemakkelijk te bouwen-apps compiler (zoals VB voor pc), met een groot aantal ingebouwde functies en kies PU pro, maar conscient van zijn beperkingen (floating point, nieuwe bibliotheken)
Als u denkt over professioneel gebruik dan vergeet fundamentele, leren asm en herziening C-compilers.
Na versie 2.13 pic Basic Plus zijn nu beter dan ooit en het genereren van zeer compacte code enkele goede functie toegevoegd mijn advies is dat je nieuw bent commercieel en wilt
undre sttand hoe de micro-controller kan werken of willen leren uc programmering in snelle manier pic Basic Plus is de hulpmiddelen andere manier voor grip op code c en assemblage i beste
Als je net begint dat ik zou proberen asm eerste.Tenminste een beetje, zodat u kunt leren hoe je alle registers werk.Dan zou ik aanraden CCS C. Als je echt wilt gebruiken fundamenteel gaan PIC Basic Pro.
PBPro is niet op het niveau van PBPlus,
want dat Concerne aan de betrouwbaarheid en de "repetibility" van de gegenereerde code.
Plus, PBPro hebben geen echt nuttig beheer van arrays in het geheugen, zoals ik net writed in een andere post.
Ik vond een verwijzing naar een fundamentele compiler / simulator in een andere post hier op elektroda.
Ik heb geprobeerd met een paar kleine simpele code om te zien of zij produceert teveel asm code, of is zij dingen doen diffrently uit wat ik zou code in asm.
Ik kan zeggen dat het produceert bijna hetzelfde als ik zou mezelf code in asm.
Ik
ben echt denken te gebruiken dit als een start voor mijn volgende project.
Give it a try ...
hxxp: / / www.oshonsoft.com / pic.html
en niet duur als PicBasic Pro ...
Net wat een beginner nodig heeft.
Ik probeerde bijna al van hen.Pic Basic Pro is de beste en goedkoper, de technische ondersteuning is goed.
AC compiler is een andere optie, maar PBP kunnen oplossen 95% van uw problemen.De rest van 5% wordt als je geen beginner meer.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.