Wat is de belangrijkste voorbereiding voor layout?

J

jaylin

Guest
Halo jongens

Ik begin voor een layout, maar ik heb geen ervaring voor ze, ik ben afaind dat als ik niet instellen van de ondersteunende bestanden goed voor de lay-out, ik wellicht opnieuw weer af nadat ik de eerste lay-out, dus kan iemand vertellen me dat wat ik nodig heb op te zetten voor de lay-out, ik moet een techfile en display.drf DRC regel en LVS regel, nietwaar?Is er anythings moet ik vast te stellen en aan te melden?

En nadat ik eindigen de lay-out, wat ik moet omgaan met de gieterij is alleen de lay-out database?of anders, iets meer zijn?

Zijn mooie dagen
Jay

ja, techfile en display.drf DRC regel en LVS regel moet hebben.
na opmaak, geef je GDS naar de gieterij.en de gieterij geeft je een formulier, zoals het proces, die grootte en zo nodig op te leveren.

Beste Sunking,

Thank you so much, sholud ik spec de laag-regel (die een vervaardiging grid definitie) in de techfile?En Hoe kan ik de MINMUM greep in het schema?Met vriendelijke groet
Jay

U moet ERC regel, en regels over rc-extractie.
Voordat u naar de gieterij, de ontwerper moet controleren of de simulatie resultaten of zij voldoen aan de specificaties of niet.

voor het rooster definitie zal worden vermeld in de PDK gegeven door de fab

in de lay-out naar de opties in het scherm of druk gewoon op "e"

in dat x snap spatiëring y snap spatiëring zoals gegeven in de PDK

anders aan het eind van het ontwerp zal geven een layout grid fout.

ya terwijl het indienen van het ontwerp tot de fab jongen geven wij de layout databank in de GDS-formaat

zijn een vorm die wordt undrestood door de fab

Beste YESH_23,Zou u pls mij vertellen wat de "PDK" betekent?

En ik kan het niet vinden een minimum grid spec uit Thr gieterij voor onze bipolaire proces.Met vriendelijke groet
Jay

Hoi
dit is Sivakumar, voor het ontwerpen van de juiste lay-outs eerste hebben we te concentreren op technologische bestand dat moeten we goed inzicht in de kennis over de tech-bestand en het begrip van de DRC
en LVS regel-bestanden en de kennis over de verwerking van lagen in de fab.

PDK is procesopzet kit die wordt gegeven door de fab.in dat u kunt de do's & dont's en de methoden die moeten worden gevolgd in die particulr proces.

layout richtlijnen voor het tekenen van weerstanden
en condensatoren om de zaak zal worden mentioned.but is vertrouwelijk worden carerfull.

het minimum grid spec zal ook worden gegeven in die

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back