Wat Is Agilents IC - GLB doen??

G

gbaerf

Guest
Hellow iedereen,

Ik wil gewoon weten wat we precies doen Agilent's IC - GLB doen?

Per mijn idee in dit "moeten we een aantal modellen in onze practicle circuit simulatie software. Dus hier zijn we precies wat practicle modellen zoals MOSFET, BJT, HEMT enz. .... en het uitlezen van de RF-en DC parameters van dat en ten slotte bouwen we onze element bibliotheek met behulp van dat.

Meer IT (IC - GLB) moet een combinatie van hardware kit software denk ik
extract van de parameter hardware en software doet wat het bewerken op.

BEN IK FOUT OF RECHTS pls correct me if elk orgaan hebben gebruik gemaakt van dit instrument van Agilent.Laatste punt is de lange vorm van dit Integrated Circuit - Karakterisering en Analyse programma ..
dus wat is de karakterisering en analyse van dezeThanks in advance,
met betrekking tot

De hardware van IC-CAP doen de nodige DC en RF-metingen; de software doet het model extraction.The hele systeem is een apparaat modeling programma dat voorziet in krachtige karakterisering en analyse van alle mogelijkheden van
de huidige halfgeleider modelleren processen.IC-CAP biedt apparaat ingenieurs en ontwerpers circuit modeling software die tal modelleren, inclusief de controle-instrument, data-acquisitie, grafische analyse, simulatie, optimalisatie, en statistische analyse.
U moet verschillende software module voor de ander apparaat model.IC-CAP biedt winning modules voor een breed scala aan populaire apparaat modellen omvat een breed scala van modellen zoals Dioden, MOS, BJT, MESFET / HEMT, lawaai, thermische effecten en vele anderen.

Voor meer gedetailleerde informatie, check de volgende link,
http://eesof.tm.agilent.com/products/iccap_main.html

Ik hou van die software zeer much.It kunnen praten met ADS direct, want het behoort tot hetzelfde bedrijf.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back