Wat houdt "ECL", "CML", "LVDS",

K

knack

Guest
Hallo ik soms zie dat ppl gebruiken CML circuit te doen ... bla bla .. en het gebruik LVDS als gevolg van ... bla bla ... en ECL .... Welke catigory of tak van de wetenschap deze termen behoren? Ik denk dat deze zijn sommige soorten I / O-interface standaarden (niet zeker en moeten worden gecorrigeerd als ik me niet vergis) .. Ik wil meer weten over hen .. Dus, wat moet ik lezen of zoeken?? Ik was van plan om een hoge frequentie en grote deler tegen te gaan ontwerpen .. wie van hen moet ik gebruiken en waarom? C / Cts en Adv. / nadelen van elke ..... Geef me nuttig materiaal over hen ... Erg groot [size = 7] Thank You Alle [/size] voor hulp .. Groeten, - Knack

ECL staat voor Emitter Coupled Logic. Het is een high speed logic familie, omdat transistors mogen nooit te verzadigen. De structuur is zeer vergelijkbaar met de analoge differentiële versterkers. CML staat voor Current Mode Logic. Het is weer een hoge snelheid logica familie vergelijkbaar met ECL, behalve dat een familie wordt gebufferd op de uitgang, terwijl de andere niet. LVDS staat voor Low Voltage Differential Signaling. Deze logica familie maakt gebruik van differentiële signalen van ongeveer 700mV te vertegenwoordigen 0s en 1s. Voor hoge snelheid verdelers. Ik geloof dat de meest voorkomende logische families zijn CML of dynamische logica.

LVDS - Low Voltage Differential signaal wordt gebruikt voor de overdracht van gegevens tussen de chips. LVDS maakt gebruik van signalen met schommels van ongeveer 50mV - 400mV bij zeer hoge frequenties. Dit wordt meestal gebruikt voor hoge snelheid communicatie. LVDS drivers en decoders hebben een andere belangrijke specificatie in de common-mode voltage niveau van de signalen. De common-mode varieert tov de gedefinieerde protocol en de spanning op die de kern werkt. Om meer informatie over LVDS implementatie weten, kun je bericht me. Ik stel voor dat u begint met het lezen van LVDS modelleren en vervolgens in LVDS chauffeurs. Gebruik google om te zoeken naar artikelen over deze.

"Ik was van plan om een hoge frequentie en grote deler teller design" Bepaal welke frequenties hebben we het hier over ...

Ik heb met succes gewerkt aan LVDS drivers upto 2GHz op 130nm. Het hangt af van technologie ook.

Als u op zoek naar een IEEE papers, geef me links en ik zal ze voor je halen!

ECL is emitter gekoppelde logica [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Low-Voltage Differential Signaling, of LVDS, is een elektrische signaal-systeem dat kan draaien op zeer hoge snelheden meer dan goedkope twisted-pair koperen kabels. Het werd ingevoerd in 1994, en is sindsdien zeer populair geworden in computers, waar het deel uitmaakt van een zeer hoge snelheid netwerken en computersystemen bussen. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] http://en.wikipedia.org/wiki/Current_mode_logic

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back