wat het commando "set_clock_latency" modellen in DC?

J

JesseKing

Guest
bij gebruik van set_clock_latency in DC, wat is dit commando modellen?
is het model van de klok boom latency?
zo ja, wat het commando modellen bij het toevoegen van de optie-bron?

een andere vraag
Bij gebruik van create_generated_clock om een nieuwe klok van een klok met latency, wat
is de nieuwe klok
is latency?helft van het origineel?zo ja, de twee klokken 'rand zal niet op hetzelfde tijdstip, en dit zal ertoe leiden dat sommige violaiton.

bedankt

Best regards!

sorry
maar ik vraag me af waar u het hulpprogramma DC?

Wat is de volledige naam van DC?

Citaat:maar ik vraag me af waar u het hulpprogramma DC?Wat is de volledige naam van DC?

set_clock_latency commando wordt gebruikt om de geschatte klok invoegen vertraging tijdens de synthese.

Dit wordt voornamelijk gebruikt tijdens de synthese en prelayout timing analyse.

De geschatte vertraging nummer is een aanpassing van de vertraging die door de klok boom netwerk invoegpositie (gedaan tijdens de lay-out fase).

Latentie principe wordt vertegenwoordigd door twee soorten, bron latentietijden en netwerk latentie.

Bron latency is de latency van het ideale golfvorm naar de bron of pin poort en source-optie in het set_clock_latency commando betekent gewoon dat alleen.

Wat tweede qn.

Bij gebruik van create_generated_clock om een nieuwe klok van een klok met latency, wat
is de nieuwe klok
is latency?zijn niet de helft van het origineel?Zijn dezelfde plus de latentie te wijten aan het genereren van logica.

Hoop dat het helpt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back