wat het beste boek van antenne-analyse?

A

abdoeng

Guest
Hi all, wat is het beste boek van de antenne alysis met de analyse van nieuwe antennes van Microstrip en millimetric een?

Patroon meting op millimetric frequentie uitsluiten nabije veld mesurement.
Een goede manier blijft het verre veld meting met rotor, goniometer enz. enz.
Ik denk niet dat het een zaak voor een boek, in ieder geval
heb ik gevonden nuttige info op: Clarricoats, Olver - Gegolfd horens voor microgolf antennes - Peter peregrinus - ISBN 0 86341 003 0.(paragraaf 6.2)

Ik denk dat dit boek kan nuttig zijn, het is gratis te downloaden en bevat MATLAB-bestanden voor antenne analyse
http://www.ece.rutgers.edu/ ~ orfanidi / Ewa /

proberen:
"Antenna Theory" Bij Constantine A. Balanis

groeten,
Hassan

hi hassan, u missunderstand mij, ik vraag over boek belang bij moeder en fdtd van Microstrip en nieuwe antennes analyse

IMHO,

1.Balanis
2.Stutzman
3.Zilver

Mijn leraar vertelde me dat ...

Ik denk dat elektromagnetische simulatie met behulp van de FDTD methoden is ook een goed boek.

Het
is niet gemakkelijk om te begrijpen wat bent u van plan om "... antenne analyse ..."Een model?Een meting?

In ieder geval, zoals u verzocht particulier hecht ik wat informatie over Antenne meting.Zij zijn een aantal pagina's gescand uit Clarricoats-Olver ...

Ik denk en hoop dat het kan worden iteresting voor meer mensen.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Hoi,

Het boek van "antenne en EM modelleren met Matlab" zou kunnen worden van grote hulp voor u zijn.Het dient als een gratis materiaal voor "Antenna Theory" Bij Constantine A. Balanis.Al de broncode hebben gedetailleerde uitleg en het algoritme gebruikt wordt is gebaseerd op MOM RWG basis functie.

Zie het volgende voor een blik van het boek: h ** p: / / as.wiley.com/WileyCDA/WileyTitle/productCd-0471218766.html
Het heeft ebook van Wiley maar ik kan niet een kopie.

Met vriendelijke groet,

Milimeter golf Microstrip en gedrukte schakelingen Antena (P Bhartia)

Ik smeken hulp van jullie

Nu, mijn werken zijn:

- Verre veld signalen modelleren (wave_shape, amplitude, pharse, lawaai, schommelingen, vloeimiddel ...) van de antenne meetsystemen in 2D, 3D dimensies uit de buurt van
het veld gemeten gegevens op binnenshuis metingen.
- Bouwen in matlab voor model uit discrete gegevens gemeten op near-field

Dus, doe iedereen weten over de DFT functies of software die wel willen dat werkt.
demo of guidations voor mij.

Ik spreek mijn dank voor alle hulp of adviezen
of e-mail naar mij: ngvanh78 (at) icu.ac.kr

Je moet kijken naar;
h ** t: / / www.avaxhome.ru
Nadat u moet zoeken venster: E-books, elektronische, of "Antenne reserveren" enz..
Met vriendelijke groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back