Wat GUI moet ik gebruiken voor embedded Linux?

S

Senthilkumar

Guest
Hoi,
Ieder een advies aan de ontwikkeling van de GUI gebaseerde Toepassing in Embedded Linux, zoals Visual Basic Kind of gemakkelijk.

Welke software kan ik gebruiken?Welke is beter?

Eventuele adviezen uit vorige Beleving People.

Ik heb niet gewerkt met GUI's in embedded Linux, maar ik denk dat u kunt gebruik maken van de SBC9302 embedded Linux aan boord van SPJ Systems, Pune.http://spjsystems.com/sbc9302.htm
Ik gebruik dezelfde raad van bestuur, maar zonder het display.

Ze geven ua kleuren LCD-display, en QT voor embedded systemen.QT is altijd al bekend om het gemak van ontwikkeling.

Hallo.De vraag is niet goed (wat is beter?) Wat GUI te gebruiken is afhankelijk van uw project eisen.
nano-x (www.microwindows.org) GUI is bekend om zeer kleine omvang (<100kb).Het ondersteunt Windows tekening en het heeft als win32-API.Er zijn een aantal extenties om het (zoals FLTK en pixel met een set widgets).
Met QT kunt u een zeer krachtige en gepolijst gui, maar je moet leren is het API (signalen, contactdozen), en QT voetafdruk veel meer dan nano-x (> 1Mb).Als u nog kunt uitvoeren X-server kunt u QT of andere bibliotheken zoals GTK, wvWidgets.

kan iemand mij vertellen hoe geven we kunnen verbinden Embedded systeem met Linux.

pm me aub een link die je hebt.

Bedankt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back