Wat EM SW te simuleren vlakke struct.s op anisotrope SUBS.?

B

beetro78

Guest
Sw Wat is beter te simuleren vlakke structuur gedrukt op anisotrope substraten?

Ik probeerde DESIGNER ... maar het werkt niet met anisotrope materialen ... hetzelfde voor SONNET Lite ...

Ik probeerde HFSS maar het is niet zo vriendelijk en betrouwbaar over de excitatie: Ik gesimuleerde een eenvoudige CPW met twee ronde-poort aan de uiteinden (na alle reccomandations van de haven HFSS handleiding) en ik krijg een vreemde resultaten over scattering parameters.

Ik hoorde over ADS DYNAMIEK .. maar ik kon niet vinnen een trial versie.O
Does anyone know if it is geschikt voor mijn doel?En ook hoe krijg ik de software te proberen?

Andere SW tot reccomand?

Dank u!

Gewoon nieuwsgierig ...Wat zijn de eigenschappen van uw diëlektrische?

beetro78 schreef:

Sw Wat is beter te simuleren vlakke structuur gedrukt op anisotrope substraten?Ik probeerde DESIGNER ... maar het werkt niet met anisotrope materialen ... hetzelfde voor SONNET Lite ...Ik probeerde HFSS maar het is niet zo vriendelijk en betrouwbaar over de excitatie: Ik gesimuleerde een eenvoudige CPW met twee ronde-poort aan de uiteinden (na alle reccomandations van de haven HFSS handleiding) en ik krijg een vreemde resultaten over scattering parameters.Ik hoorde over ADS DYNAMIEK .. maar ik kon niet vinnen een trial versie.
O

Does anyone know if it is geschikt voor mijn doel?
En ook hoe krijg ik de software te proberen?Andere SW tot reccomand?Dank u!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back