Wat doet de SCV_ERROR betekenen?

P

pengfan

Guest
hi vrienden:
Ik ben een beginner tot SystemC SCV lib en ik heb wat problemen. Ik heb een kort stukje code geschreven die gewoon dwang meerdere variabelen, maar als ik het compileren en runnen van deze code. Ik krijg de volgende fouten!maar ik weet niet wat de SCV_ERROR betekent? dank bij voorbaat!
*** SCV_ERROR: CONSTRAINT_ERROR_OVER_CONSTRAINED op tijdstip 4395111 ns in proces <MAIN>Beperkingen voor over-beperkte object''worden genegeerd.

Hoi,
Het betekent dat je tegenstrijdige beperkingen zijn en dus de solver niet in staat is op te lossen.Toon ons het stukje code dat je beperkingen heeft.

BTW - gebruik je met NC?Het kan sommige dwang debugger om te helpen.Ik heb gehoord dat Specman heeft een behoorlijke dwang debugger, maar dat werkt op e-code, misschien Cadence heeft geport het voor SCV ook.

Ook heb je overwegen om SystemVerilog voor hetzelfde?Niet dat je resultaten anders zal zijn - als u al te beperken, zal elke tool geeft u een dergelijke fout.Het gemak van adoptie is beter met SystemVerilog.HTH
Ajeetha, CVC
www.noveldv.com
* Een pragmatische aanpak van VMM aanneming 2006 ISBN 0-9705394-9-5 h ** p: / / www.systemverilog.us/
* SystemVerilog Beweringen handboek
* Met PSL / Suiker

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back