Wat dacht je van elektronische caeerer in Australië

A

au_michael

Guest
Ik ga naar Australië en het vinden van een baan in.Mijn grote elektronische engineering, en ik heb meer dan 7 jaar werkervaring op dit gebied.Zou iemand zo vriendelijk om me een suggestie?Is het makkelijk om een baan te vinden in Australië?

Probeer om "banen in Nederland" in een zoekmachine.

Klik op afstand en toepassing.

Als u luckey je krijgt een interview waar ze betalen de vlucht.

Of, nog wat gesprekken gevoerd voordat je er bent.

Al het beste en geniet van de zon.

Dank u voor uw vriendelijk helpen.Ik ben het met u niet meer dan het plaatsen van een CV en een interview.Maar het is moeilijk voor het Australische bedrijf te bevestigen aan boord carrière expeience, zoals in China.Hoewel ik zijn ontwerp een stuk van telecommunicatie-apparatuur en industriële instrumenten die werkzaam zijn geweest voor de jaren, ik vind het moeilijk is om een interview van de buitenlandse onderneming.Het kan een lange weg voor mij om te wachten een kans.

au_michael schreef:

Dank u voor uw vriendelijk helpen.
Ik ben het met u niet meer dan het plaatsen van een CV en een interview.
Maar het is moeilijk voor het Australische bedrijf te bevestigen aan boord carrière expeience, zoals in China.
Hoewel ik zijn ontwerp een stuk van telecommunicatie-apparatuur en industriële instrumenten die werkzaam zijn geweest voor de jaren, ik vind het moeilijk is om een interview van de buitenlandse onderneming.
Het kan een lange weg voor mij om te wachten een kans.

Hoi,
Ik heb onlangs naar Australië en een baan zoekt in PCB ontwerp rol ...
enige hulp zou waarderen
par1221 (at) yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back