Wat C

H

Heer Cappuccino

Guest
Ik ben relatief onervaren in C hoewel ik een hoop werk op Java heb gedaan.Ik wilde weten of het mogelijk is om gebruik van multithreading functies in C omdat ik weet dat C biedt geen ondersteuning voor multithreading .... Dus is het mogelijk om rekening te houden met dit onvermogen?Zo ja, hoe?En zo niet, dan wat er moet gebeuren wanneer het meerdere threads nodig zijn?Zou C niet een goede optie in dat geval?

support multithreading as long as you have the appropriate libraries and you are targeting a multithreaded operating system.

C ondersteunt
multithreading, zolang u over de juiste bibliotheken en u zich richt op een multithreaded besturingssysteem.

Bijvoorbeeld, als u het schrijven van een windows applicatie, gebruik gewoon CreateThread () om ac functie lanceren als een nieuwe draad.

U kunt schrijven mutithreaded toepassingen in Linux.
Maar in windows ik denk dat het niet mogelijk is.
Maar Visual C biedt methoden voor mutithreading.

Hallo,
Posix threading is slechts alleen gedefinieerd voor C taal.
Je kunt het gebruiken undr Linux & onder Windows.
Amraldo

hi mutithreading is een functie van OS en wanneer u gebruik C onder een besturingssysteem dat suport zij u kunnen schrijven MT programma's (bijvoorbeeld dos is niet MT-functie en u cant en win32 en Linux hebben en u kunt het gebruiken)
In Win ucan gebruik van CreateThread en in linux ik denk dat de vork functie is voor doen.zijn succes.excuse me Cuse van mijn slechte Engels.

hey allemaal whats deze posix allemaal over?Ik heb gewerkt met c in win32 omgeving.Ik heb gehoord over POSIX.whats het en hows it anders?

ashwini182 wrote:

hey allemaal whats deze posix allemaal over?
Ik heb gewerkt met c in win32 omgeving.
Ik heb gehoord over POSIX.
whats het en hows it anders?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back