Wat betekent "wrapper" in ASIC refre aan? En wat doet

G

Guru59

Guest
hi iedereen ........

Wat betekent "wrapper" in ASIC refre tot ?....

En wat doet het afleiden ..........

bedankt ...........

wrapper is een pakket dat wordt gebruikt om een interface te converteren naar een andere interface of een data formaat converteren naar een ander formaat, etc. Bijvoorbeeld, als je een IP met behulp van AMBA bus-interface hebben, maar je ontwerp niet gebruikt, dan moet je een AMBA wrapper te veranderen aan uw huidige bus-interface voor de integratie van uw IP

Afgezien van bovenstaande redenen wrapper kan ook worden gebruikt om de groep logisch soortgelijke modules en vormen een sub-top niveau.

Bedankt

u soms behoefte enkele interface schrijven naar de tools in Perl of Tcl aan de ASIC-design tools te passen aan uw eisen, zijn deze interfaces over de instrumenten genoemd wrappers

naar mijn mening, warpper is, als we een AXI-interface hebben, maar ik wil niet alle AXI overdracht zijn voor AXI interconnectie, en sommige van AXI overdracht moet gaan naar een ander afhankelijk van de bus te pakken, dus ik moet het ontwerp van een wrapper om AXI scheiden naar andere bestemming.

u soms behoefte enkele interface schrijven naar de tools in Perl of Tcl aan de ASIC-design tools te passen aan uw eisen, zijn deze interfaces over de instrumenten genoemd wrappers

uit mijn begrip, een wrapper is een hiërarchie logisch niveau een bijdrage te leveren en

uitgang van de controle voor laag hiërarchisch niveau kern, net als een boek te dekken.Guru59 wrote:

hi iedereen ........Wat betekent "wrapper" in ASIC refre tot ?....En wat doet het afleiden ..........bedankt ...........

Als dat het geval is dan zou ik zeggen "wrapper" is niet strikt een ASIC termijn, maar meer een meer algemene SoC termijn.

Er zijn veel definities voor wrappersVHDL-code op Verilog wrapper te integreren op topniveau of vice versa.

IP Wrappers (Om te maskeren unnedded signalen)

Geheugen Wrappers

Hard Macro wrappers

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back