Wat betekent Punch, Route en Hand Cut met betrekking tot PCB?

V

VladZ

Guest
Leg me, alsjeblieft,
Wat betekent Punch, Route en Hand Cut met betrekking tot PCB's schetsen?
Engels is niet mijn moedertaal, dus ik begrijp niet cleraly deze definitie.
Toen ik om Route PCB ouline, zal ik obatin van de fabrikant verschillende PCB's gevoegd in een FR4 blad (panlized PCB's)?Zoals ik begrijp in dit geval ik het zelf snijden?
Is de Hand Cutting hetzelfde als frezen?
Wat kon ik kiezen voor het verkrijgen gemalen gescheiden PCB's?

bedankt
vladz

Punch betekent dat een instrument van dezelfde vorm als het gat groot wordt gedrukt op het bord en het produceert het gat in een keer.Cookies zijn uitgesneden deeg als deze.

Route betekent dat een tool die draait en heeft snijkanten wordt verplaatst kant manieren om een langwerpig gat te maken.

Handgesneden middelen zoals met een schaar aan de raad in tweeën.

Kan ook naar boord rand.

Punch - De raad van bestuur is "gestanst" cookie cutter stijl (goede analogie Flatulent) met een gehard stalen tool.Dit is meestal alleen gedaan op enkele laag niet-glasvezel combinatie PC-boards.Het is de goedkoopste als je aan het doen bent vrachtwagens van de platen.

Route - Elk bord is gesneden uit het paneel met een hoge snelheid tool.Dit levert een zeer schoon / glad boord rand, maar kunnen de kosten toe te voegen aan de raad vanwege de extra mfg.tijd die nodig is.

Hand Cut - Niet zeker, maar dit zou kunnen worden wat ik zou noemen "gescoord".U krijgt een volledige paneel (meerdere platen op een vel) van de fab huis.Elke boord rand wordt bepaald door breuklijnen die kunnen worden met de hand gebroken met minimale inspanning.Dit werkt alleen als het bord is rechthoekig van vorm, anders krijgt u in een combinatie van de score en route.

Hope that helps,

Layoutdude

Thanks a lot voor uitleg.Nu is het duidelijk voor mij.

vladz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back