wakker van Power down modus

V

Vonn

Guest
Iam met uc 89c2051 met een toetsenbord aangesloten op een van de 2 poorten, ik wil om energie te besparen in mijn ontwerp zo veel als ik kan, dus ik wil werken aan de macht van mode en de UC laat wakker te worden alleen als de gebruiker klikt de sleutel, maar het probleem is dat "de uc ontwaakt uit power down mode alleen met een hardware reset" Dus ik moet een lastig circuit, die kan dat doen ..
wanneer de gebruiker klikt op een toets, de uc hebben een hardware reset en stap in de lus die de poort scan om de id van de toets ingedrukt en neem een beroep bij de gebruiker verliet zijn vinger uit van de belangrijkste ... Hoe kan ik dat doen?

hey pal,

Is dat een matrix toetsenbord?zo ja, gebruik gewoon een EN-poort met de kolommen in de input en de output moet het opnieuw worden ingesteld.Wees voorzichtig met het uitschakelen van deze instelling wanneer de UC is ontwaken.
regads,
2000

ok maar wat over de kracht absorped en logica in het circuit???
Ik probeer om stroom te besparen zo veel als ik kan, dus ik ben werkzaam in de macht van de modus die alleen moet 2 MICR amp.huidige

sorry vriend, maar ik heb de datasheet voor de AT89C2051 vertelt dat in de PD-modus met 3V zij verbruikt 20uA ....maar toch een HCMOS haven zou verbruiken sommige van de huidige ...sorry

succes,

2000

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back