wachttoon STELSEL

T

the_wind

Guest
Ik heb besloten om te werken aan wachttoon systemen ... ik wil implementeren in onze school, coz haar vooral tijdens inschrijving ...

Kunt u mij guyz een nuttige info, papers, schema's of het overzicht over dit onderwerp van mij ...

tnx en --- zegenen vooraf ....

Hebben diverse projecten van deze soort in het verleden voor ziekenhuizen en de kliniek.De eerste manier is ook de makkelijkste manier is gebruik te maken van 3 "of 4" 7-segmenten.Ik heb de volledige schema's en broncode in mijn website (onder de PIC deelpagina)

De tweede manier is gebruik te maken van een soort matrix LED-paneel.In het verleden heb ik dus 192 * 64 tri-color LED bar voor deze job.Wit een 16F877 PIC MCU en een voice recorder chip isd4004, is het mogelijk om afwerking wachtrij nummer belt in opgenomen TRU menselijke stem.

De derde manier is gebruik te maken van een LCD TV, met behulp van een PC met Windows-software.

John Leung
www.TechToys.com.hk

Ik wilde te doen prioriteit nummer SYSTEMEN ..... Die meestal toegepast in de banken .....

Help me plzzzzzzz ...............

Ik bedoel met name prioriteit nummer STELSEL die worden uitgevoerd in banken om klanten in orde is.Zijn als een nummer dat aan elk klanten zodat telkens wanneer het aantal zij hebben bij de hand wordt genoemd, dan is hun kans om te worden vermaakt.

Het algoritme is net als dat ... ik zou willen implementeren in onze school, zodat de inschrijving en zakelijke transactie stroom zou zo eenvoudig te beheren en te hanteren ....

Dus, ik denk dat er meer dan een dienst loketten in deze zaak.Hoe zit het wachtrij ticket toedieningseenheden?Gaat het om een interne wachtrij ticket printer?Zo ja, kunt u overwegen het gebruik van een pc de controle van de Q-nummer en doet het ticket afdrukken beheer.Dat de pc is aangesloten op keypads via een soort van RS485-netwerk of LAN netwerk.Zeg, je hebt 10 tellers met 10 keypads.Ieder toetsenbord is met de huidige klanten in de Q. De dienstverlener op elke counter kan een vrije-hand toetsaanslag voor een 3-cijferig nummer Q (zeg 123).Om te voorkomen dat fout, elk toetsenbord is uitgerust met een LCD-display om aan te tonen van het huidige aantal op gesprek.De ENTER-toets om te bevestigen bellen, en vervolgens dat Q-nummer kan worden afgetrokken van de controle op de controle van de software ....

John

Kan ik een aantal artikelen, kranten of websites die ik bezoek in verband met DIS zaak ..?

Bedankt en --- zegenen ...

Type automatische wachttoon systeem of elektronische wachttoon systeem (MKN) in Yahoo of Google geeft je enkele tips.MKN is een commercieel product.

John Leung

Dankzij Anyways ... kan je me helpen bij het ontwerpen van het systeem?Wat is mijn eerste stap in dit onderzoeksproject?

Eerst de eis, zoals:

Hoeveel belt tellers?
Hoeveel wachtrij?
Is de oproep een voorkeur wie het eerst komt het eerst maalt basis?
Hoe groot is het scherm voor het publiek nodig?Welk formaat?Is het om een eenvoudige 7-segment, of dot-matrix LED-display of kleur LCD TV?
Moet er een echte menselijke stem Annoucement voor het bellen?Of eenvoudige Ding Dong alert verwijderen?
Hoeveel systemen te bouwen voor dit systeem?
Moeten we omgaan met een vormmassa behuizing aan de klant voor de lage-volume productie, of moeten we gebruik off-the-shelf product als PS2-toetsenbord voor het bellen tellers, PC toetsenbord, of maken we een op maat gemaakte behuizing?
.....

Veel vragen kunnen worden gesteld voor dit soort project.

John Leung

By the way, we
zijn al het ontwerpen van de MKN en hoopten dat het
zal werken zoals we willen.Maar het onderzoek heeft een groot aantal onderdelen, i really gebrek gepubliceerd materiaal voor de documentatie en evaluatie van gerelateerde literatuur.En ook als we die dan kunnen we vergelijken met de bestaande.

Mijn leraar vertelde me dat mijn papieren mist ondersteunende gegevens en feiten.De kranten die
ik zoek is ongeveer Computer-based wachtrijsystemen, Microcontroller gebaseerde wachtrijsystemen systeem en Hardwired wachtrijsystemen systeem.Aangezien ik op het onderzoek van Hardwired wachtrijsystemen systeem, ik moet nog te vergelijken met de twee heb ik bovengenoemde.

Hoop dat iemand me kan helpen ......

Thank You ..... hoop dat ik u kan helpen door het doneren van een deel van mijn beschikbare punten ....

Zijn zoals de bouw van het systeem met verschillende onderdelen van IC ... in tegenstelling tot van de microcontroller, waarbij het systeem
het gedrag wordt geprogrammeerd.

hoi
Ik probeer om een wachttoon systeem, maar ik ben geconfronteerd met een probleem in de afstand van de schakelaars en de schermen als ze worden ver weg van de MCU, dus het signaal wordt verstoord.heeft iemand enig idee hoe dit probleem op te lossen?

groeten,
Redhat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back