waarom we niet van mening over de vertraging in de groep analoog ontwerp?

G

gunner_fan

Guest
In RF-design, is er een groep vertraging specificatie.

comes out.

Als vertraging verschillend is in verschillende frequentie component, een ernstige verstoring golf genoemd als Phase Distortion
komt.
In analoog ontwerp, zoals verstoring bestaat net zo goed.Maar het is verwaarloosd als ik weet.Tenminste, niet wordt geacht in Gray, Allen en Razavie's boeken.

waarom?waarom we niet van mening over dergelijke verstoring van analoog ontwerp?
Ik hoop dat iemand mij wat advies.

Thanks very much!

dit afhankelijk van de toepassing.
Ik denk dat het belangrijk voor de communicatie-circuit.

goed de snelheid is de reden.We moeten gaan voor maximaal vlakke reactie op de vertraging te krijgen (voorbijgaande)-bandbreedte (ac) het saldo.als er een piek u wellicht beter lichaamsgewicht, maar de vertraging zal meer dan het circuit zonder de piek.
in normale analoog ontwerp de vertraging does'nt komen in beeld en in RF moeten we kijken naar de groep vertraging als RF-design is in GHz range.so u enige vertekening (verkeerde signaal). Ik ben niet 100% zeker te zien. Corrigeer mij als Ik ben verkeerd.

bedankt voor je geeft me advies.

venkateshr wrote:
Quote:

in normale analoog ontwerp de vertraging does'nt komen in beeld en in RF moeten we kijken naar de groep vertraging als RF-design is in GHz range.so u enige vertekening (verkeerde signaal) te zien.

Specificeren van een groep vertraging voor een apparaat is niets anders dan het geven van een mate van lineariteit van fase karakteristiek van.Bij RF waar frequentieband meestal beperkt door relativelly smalle bandfilter de lineariteit van de fase is bijzonder probleem.Dus de groep vertraging is opgegeven.Het is makkelijker om te compenseren fase karakteristiek over een groep vertraging dan hellende rechte lijn.
En wat bedoel je met analoog ontwerp.RF is analoog ook.

zodat de fase blijft constant over de smalle Radio frequentieband van belang in plaats van lineair decrement als in het gewone zaak.kan de 3-db frequentie minder dan deze band en ik een nul in te voeren in de band waar mijn RF ligt.

kan de grafiek worden als degene die ik heb bijgevoegd
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back