waarom simulatie niet blijkt het lawaai van bias circuits?

W

wateror

Guest
toen ik gesimuleerde de opamp lawaai, ik vond geen van hen kwam uit de vertekening circuits.is het goed?

Hier zijn twee redenen:
1.Noise modellen niet correct is (waarschijnlijk niet het geval is).
2.Het vooroordeel circuit lawaai is niet relevant voor de output van belang.Kan worden als common-mode signaal voor een differentiële uitgang.Om verder te testen deze hypothese, voert een AC-sim met de input die de bias stroom en de output als uw vermogen van belang.

Blijf zoeken,

ict

Afhankelijk van uw vooringenomenheid circuit model.Een ideale stroombron is noise gratis, je moet echt transistormodellen gebruiken om de huidige bron ruis model.Afgezien van dit probleem, moet het lawaai bijdrage van partijdigheid circuit in een goed ontworpen opamp klein (maar niet nul).

wateror wrote:

toen ik gesimuleerde de opamp lawaai, ik vond geen van hen kwam uit de vertekening circuits.
is het goed?

bedankt.Ik denk dat het komt omdat van volledig gedifferentieerde circuits.

Kan het geval zijn.

Als het circuit is symmetrisch aan de vertekenende is er geen geluid van de bias genereren circuit.Dat kan leiden tot een gek geluid effecten.Bijvoorbeeld als u een differentieel signaal van de ruis amplitude wordt gemoduleerd met het signaal.Dat is waarschijnlijk als je een bias stroom genereren bron die is, vooral omdat het aanbod van zijn huidige redenen van efficiency, een veel kleinere stroom.Het geluid is current evenredig is in plaats van vierkante wortel.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back