Waarom moeten MAX232 voor RS232 ????..... help me pls

D

darlling5147

Guest
Daarom moeten we MAX232 voor RS232 .... Ik zocht uit yahoo / google maar ik dun werkelijk begrijpen van de uitleg ... kan iemand mij vertellen?MAX232 converteren signaal van TTL-niveau tot en-niveau of in het andersom?de output van de PIC-microcontroller is niveau, of beide - niveau?dit is wat ik verwarrend

MAX232 converteert spanningsniveau van TTL aprox.tot / - 12V.

Explenations op RS-232 niveau omzetters, met inbegrip van de MAX232, kan gevonden worden op verschillende websites ..
Hier is een voorbeeld:
http://www.beyondlogic.org/serial/serial1.htm
..zie 4 ..

Groeten,
IanP

Ten eerste wil ik graag thx degenen die antwoordde mijn bericht .....

de volgende is wat ik schreef in mijn verslag, pls voel je vrij om stuur me commentaar / corrigeren als ik heb foutHet uitgangssignaal van PIC16F877A is in TTL-niveau van 0 V tot 5 VMaar voor COM-poort op de PC, moet zowel positieve als negatieve spanning niveaus.Daarom is een RS 232 level converter nodig tot 15 V en-15V uit te voeren.

hoi,
RS232 is een standaard.Deze norm bepaalt de vereisten op niveau signaal zender en ontvanger.Daarom deze verenigbaar met de TTL-uitgang van een interface IC is nodig maken.De interface IC moeten zetten de TTL-logica naar RS232 standaard en vice versa. MAX 232 is een dergelijke IC die wordt gebruikt voor deze omzetting.

prajit wrote:

hoi,

RS232 is een standaard.
Deze norm bepaalt de vereisten op niveau signaal zender en ontvanger.
Daarom deze verenigbaar met de TTL-uitgang van een interface IC is nodig maken.
De interface IC moeten zetten de TTL-logica naar RS232 standaard en vice versa. MAX 232 is een dergelijke IC die wordt gebruikt voor deze omzetting.

MAX232 converteert van TTL-niveau cmos niveau
het is belangrijk in het speciaal seriële communicatie tussen PC en microcontroller dwz

MAX232 converteert van TTL-niveau cmos niveau?

Het is gewoon een lijnniveau vertaler tussen TTL en standaard RS232!

Wij maken vaak gebruik van het aan MOSFETs te rijden ..

vsmGuy wrote:

MAX232 converteert van TTL-niveau cmos niveau?Het is gewoon een lijnniveau vertaler tussen TTL en standaard RS232!Wij maken vaak gebruik van het aan MOSFETs te rijden ..

thx for allllll de repliesssssssssssss ................ muak !!!!!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back