R
raymond_luo2003
Guest
Dear All,
Ik ben een mixed-signal design engineer.Ik ben al gebruikt Cadence tool en Synopsis tool voor hoge snelheid analoge IC-ontwerp en gemengde signaal simulatie voor heel tijdje.
Onlangs dingen gaat veranderen: Onze baas wilt wijzigen alle analoge / gemengd signaal-tool van Cadence / Synopsis naar Mentor Graphic, de reden daarvoor is Mentor bieden we zeer aantrekkelijke prijs voor hele gemengde signaal instrument keten.Ik heb geen ervaring met de Mentor instrument, maar een heel vage indruk van Mentor instrument is dat kaliber tool is goed genoeg, terwijl de rest (schematische capture / simulatie / full klant lay-out) kan zijn dat niet.
Kan elke jongens met ervaring op zowel Cadence / Synopsis gemengde signaal en Mentor gemengde signaal deel uw ervaring?
Enig voordeel of nadeel je voelt bij het gebruik van Mentor Mixed-signal-tool?
Hoe zit het met de gieterij design kit steun van TSMC, UMC, enzovoort?Ik dank u bij voorbaat!
Lijst van Mentor instrument
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Schematische Capture
Design Architect IC
Simulatie
Modelsim (Digital)
Eldo (transistor-niveau)
A / MS met ADMS (single Kernal met Eldo en Modelsim samen)
Full Custom Layout
ICStation & IC Assembleer
Fysische Controle en Extractie
Kaliber & kaliber xRC
Post Layout Simulat
Ik ben een mixed-signal design engineer.Ik ben al gebruikt Cadence tool en Synopsis tool voor hoge snelheid analoge IC-ontwerp en gemengde signaal simulatie voor heel tijdje.
Onlangs dingen gaat veranderen: Onze baas wilt wijzigen alle analoge / gemengd signaal-tool van Cadence / Synopsis naar Mentor Graphic, de reden daarvoor is Mentor bieden we zeer aantrekkelijke prijs voor hele gemengde signaal instrument keten.Ik heb geen ervaring met de Mentor instrument, maar een heel vage indruk van Mentor instrument is dat kaliber tool is goed genoeg, terwijl de rest (schematische capture / simulatie / full klant lay-out) kan zijn dat niet.
Kan elke jongens met ervaring op zowel Cadence / Synopsis gemengde signaal en Mentor gemengde signaal deel uw ervaring?
Enig voordeel of nadeel je voelt bij het gebruik van Mentor Mixed-signal-tool?
Hoe zit het met de gieterij design kit steun van TSMC, UMC, enzovoort?Ik dank u bij voorbaat!
Lijst van Mentor instrument
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Schematische Capture
Design Architect IC
Simulatie
Modelsim (Digital)
Eldo (transistor-niveau)
A / MS met ADMS (single Kernal met Eldo en Modelsim samen)
Full Custom Layout
ICStation & IC Assembleer
Fysische Controle en Extractie
Kaliber & kaliber xRC
Post Layout Simulat