Waarom is "****" gecensureerd?

J

jpanhalt

Guest
De titel zal te zien zijn als vier sterretjes. Het woord is "heck" met een "a" in plaats van een "e" Het gerundium vorm van het werkwoord is toegestaan. Waarom wordt niet het werkwoord? John

Ik denk dat 'h.ack' is een taboe woord samen met een aantal beledigende woorden op dit forum. Natuurlijk het gerundium vorm van het werkwoord is meestal een illegaal ding om te doen. (Ik zei MEESTAL ...). Dus om bespreking van die dingen te vermijden op het forum-moet worden gecensureerd.

Goh, ik denk niet dat ik ooit iets illegaal gehackt. Misschien heb ik vervalt de garantie, maar het is een goedkope en eenvoudige manier om een aantal mooie geavanceerde spullen te krijgen. Engels is een rijke taal. We maken regelmatig werkwoorden van zelfstandige naamwoorden (bijv. Bork). Zelfs de woorden, "dingen" en "junk" kan gebruikt worden in een profane zin. De andere dag, heb ik geprobeerd om iets te posten in die zin dat de persoon zou hebben om iets te h.ack door dit te doen zus en zo. Het was niet een suggestie voor illegale actie. Toen hield het weergegeven als sterretjes, was ik geschokt. Wat ik suggereer is dat het woord is gekomen in een dergelijke gemeenschappelijke gebruik, dat de andere betekenissen zijn gedaald tot de boot in de elektronica en kan hier worden genegeerd. John

Nou ik dont weet zelfs de belangrijkste reden. Ik stelde een hypothese op basis van een aanname. Ik kan het mis hebben. Ik begrijp wat je bedoelt. Maar ik weet niet waarom is het zo dat ...

Dient te worden vastgesteld, maar ik moet herbouwen 's nachts. Sorry voor de problemen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back