waarom het gebruik van Buffer na ADC

I

itmr

Guest
HI ALL ik ben FPGA design engineer en ik heb een kleine vraag voor u - waarom het gebruik van op amp als buffer na het ADC de belangrijkste reden dat ik denk is het vergroten van de winst - maar sommige een toldme dat haar goede voor data-acquisitie en ik niet begrepen waarom?? doet iemand mij kan helpen om het te begrijpen? thank u alle

Bedoel je een buffer-versterker voor de ADC? Wat is de ADC's sampling rate? Wist u dat de voorgestelde bron impedantie voor het bereiken van volledige ADC prestaties?

FVM - ik weet dat buffer versterker voor ADC veronderstellen dat de winst van het ingangssignaal te verhogen - dat afkomstig is van een sensor 4 voorbeeld. mijn vraag verwijzen niet naar specifieke ADC-of specifieke sampling rate - Ik bedoel, ik wil gewoon weten wat de behoefte van de output buffer 4 ADC als de ADC aangesloten op FPGA - Ik denk dat er twee redenen - de eerste is om egalisatie het spanningsniveau (ADC plot monsters met 3.3V en FPGA te veronderstellen 1,8 v te krijgen ...) de secound is om te voorkomen dat een falen in de FPGA WANNEER de ADC fout gaat, of een of ander ding. heb je meer reden om deze uitgang buffer?

Dat is een low pass filter voor de ADC. Dat is opgesteld na de ADC betekent niet dat het is na de ADC. Volg het signaal flow.

JayantD u met de rechtermuisknop, maar er is buffer na de ADC-genaamd NL27WZ17DF - Kijk eens naar deze ... deze is aangesloten aan de seriële data die uit de ADC

itmr, NL27WZ17DF is een dual niet-inverterende Schmitt veroorzaakt buffer, niet een op amp. Als de Vcc (pin 5) van dit deel (niet vermeld op uw schema) is 1.8V, wordt het gebruikt als een niveau vertaler 3.3V tot 1.8V. Het heeft overspanning tolerant ingangen. Dus zelfs als het wordt aangedreven door 1,8 V, zal het tolereren 3.3V signaal-uitgangen van de ADC. Zie datasheet op [url = http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/104595/ONSEMI/NL27WZ17DFT2.html] NL27WZ17DFT2 pdf, NL27WZ17DFT2 beschrijving, NL27WZ17DFT2 datasheets, NL27WZ17DFT2 bekijken::: ALLDATASHEET :::[/url] Hoop dat dit helpt, JayantD

Niveau omzetting van digitale signalen kunnen worden in sommige gevallen nodig, maar je hebt gevraagd voor een op amp buffer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back