Waarom de uitgepakte condensator waarde zo groot is?

S

swgchlry

Guest
Ik gebruik kaliber te doen LPE, huanderds van condensatoren worden gewonnen.Een groot deel van de condensator een vaule 0.1fF ~ 1pF, maar verschillende condensator krijgt een waarde 100F ~ 1000F, unbelieveable!Ik gebruik TSMC 0.18um 1p6m proces!

Ik neem een eenvoudig toestel fout in de specifieke condensator regel van kaliber.Zoek voor eenheden en vergelijken met anderen.Het moet in dezelfde orde van grootte.De eenvoudigste is dat lengtes zijn omschreven in um (micrometer) plaats in m (meter).Dan gebied specifieke waarden krijgen 10e12 uitgeschakeld.

Dank u, rfsystem!
Zou u uitleg over de questio nog meer?Ik zou zoeken wat?"um" of "M"?Ik heb de regels bestand, de eenheden van lengte is "U".Er zijn geen plaatsen in de regels bestand naar expliciete gebruiken eenheden, maar zijn alle nummers.Je bedoelt deze nummers kan er mis?

Omdat de Unit-definitie voor de lay-out is in het GDS voor alle lagen tegelijkertijd de fout kan worden alleen in de parasitaire cap regel.Je hebt te zoeken die

laag / substraat gebied & marginale
laag / laag marginale

cap de 10e12 uitgeschakeld resultaat en kijken naar de definitie.Sommigen zullen hebben U, anderen geen U.

...Ik heb een kijkje nemen in het SVRF handleiding van 1998 er capaciteit is aangegeven in eenheden gebruiker!Slechts een aantal w / o eenheid annotatie.

Dus moet u de lengte-eenheid en de capaciteit eenheid.Dus controleer dat de regels match het proces specs.Ik neem aan dat er sprake is van een eenvoudige mismatch in de specs.

Een gemengd gebruik van de eenheid specs in de regel-bestand is niet uitgesloten.Dus zoeken naar waar de eenheid wordt omschreven en hoe vaak.

Heel erg bedankt rfsystem, Ik heb het probleem.De regels komt niet overeen met de specs, ik extract met een oudere regel bestand met geen fout.rfsystem stelt me te controleren en te vergelijken met de regel-bestand, dus vond ik het probleem!dank u, rfsystem!

Een leuke noot is dat er sprake was van een discussie van enkele jaren geleden over een gebruiker aangestuurde bug in het systeem tot vaststelling van EDA.Cadans bijvoorbeeld is meestal geprogrammeerd in moeilijkheidsgraad.Maar de meeste modules zijn nog versleuteld.

Het voorgestelde systeem is als volgt:

Elke gebruiker die geblokkeerd is of moet zoeken naar oplossing register een tijd vertraging op met de softwareleverancier.Gebruikers die fouten kunnen verdienen de vertragingstijd van alle anderen.De verdiende keer wordt geteld als de productiviteit bijdrage en wordt beschouwd als software vergoeding korting.

Maar samen met het gebruik model nooit gebeuren.EN

Rulesets zijn niet anders dan dat sommige kosten een half miljoen masker set!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back