waarom cml om cmos-converter nodig

M

manissri

Guest
voor referentiewerk clk circuit mijn inbreng is van 0 tot 700mV voor de levering van 1.2v dus voor het verkrijgen van de cmos clk (van 0 tot 1,2 volt) waarom ik moet invoeren gepulst in cml te maken aan cmos converter. welk voordeel ik kan krijgen. met deze. de andere optie is als ik dit clk naar een omvormer kan ik de volle gang (0 tot 1,2 V) clk krijgen. dus wat is het diff door de invoering van een omvormer en cml te cmos con.

CML-uitgang schommel is klein en verschoven door DC (common mode-uitgang van de CML stadium). Als deze uitgang wordt direct gebruikt om de CMOS circuits standaard rijden, is het niet voldoende om uitschakelen PDN en PUN netwerken bij het CMOS circuits, waarbij in lekkage en dus statische stroomverbruik en degraderen ruis marges. Ook CMOS zijn single-ended ingang terwijl CML is van differentiële output. CML om de CMOS-converter is single ended aan de uitgang met differentiële ingang dus voert vereiste conversie en verwerpt de ingang van de common-mode en kan pas de uitgang common-mode om de gewenste swing te bereiken om volledig te rijden de CMOS-stadia.

Daarnaast wat ieropsaltic staten, een ander probleem met het rijden 0-.7V clk signaal in een inverter is direct uw klok duty cycle zal slecht worden vervormd.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back