waardeverandering dump-bestand

R

research235

Guest
Beste alles wat ik nodig Tcl code voor waardeverandering dump-bestand .. als er iemand die al had meegewerkt aan deze code nd als ze dit .. laat het me weten als ik ben heel erg behoefte aan dit. Uw hulp wordt zeer gewaardeerd .. VLSI student

hallo Ajeeta bedankt voor ur antwoord. ik ben actully een beetje in de war met al deze vcd-bestanden en andere dingen. ik lees alle posten abt vcd in hetzelfde forum en ik lees soem van ur eerdere antwoorden ook ;) .... nu mijn prob is .. Ik ben bezig met een project en daar ben ik met behulp van enkele C-code (geschreven door iemand anders) voor het genereren van een VCD bestand ... ik realiseerde me nu net dat we eigenlijk kunnen alleen maar een stukje code in de testbank te genereren de vcd bestand ... Ik wil nu weten .. als er een weg door die we kunnen genereren golfvorm vormen de verkregen vcd bestand .. met behulp van enkele programma ... i dont know maar het is mogelijk tp feedback deze vcd bestand in model sim om golfvormen te krijgen.? neem dan kunt u me uitleggen in details te vertellen wats daadwerkelijk kan worden gedaan om ABT de exacte timing informatie te kennen aan elk onder aftrek van een design .... VLSI student

Ja, je kunt zien golfvorm door het omzetten van VCD bestand naar WLF formaat herkend door ModelSim voor deze moet je vcd2wlf programma dat wordt geleverd met ModelSim te gebruiken. OF je kunt downloaden GNU gtkwaves gratis vcd kijker van de netto-zijn beschikbaar voor zowel Windows-als Linux / Unix platfroms!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back