Waar te beginnen?

A

akohan

Guest
Hallo groep,

Ik heb gekocht een Xilinx Spartan 3E en de noodzaak om te beginnen met de codering.Waar moet ik starten?

Ik heb gedaan wat ontwerp / programmering met behulp van VHDL uit op D @ @ ltera maar nieuw voor Xilinx-platform.een advies of suggesties worden gewaardeerd.

Is er reeks stappen of online voorbeelden die ik kan volgen als warming up?Bedankt,
Amit

De (gratis) Xilinx ISE WebPack enkele voorbeelden opgenomen.
Van het menu onder 'Bestand'
en kies' Openen ...'. voorbeeld
De ISE bevat ook enkele verwijzingen naar tutorials (Menu -> 'Help' -> Tutorials -> ...)

Heel erg bedankt voor de heads up.Een ding dat ik nodig heb om te vragen is waar kan ik meer te weten over het downloaden van een code op een Spartan 3E?

Groeten,
Amit

De VHDL compiler genereert doorgaans een. Bit of. JED bestand (afhankelijk van wanneer we te maken hebben met FPGA of CPLD).

De daadwerkelijke programmering is gedaan met behulp van de JTAG-poort van de FPGA / CPLD.Voor dit je, uiteraard, een JTAG programmeur.
Als u een compleet pakket Xilinx ontwikkeling, met inbegrip van een dergelijke JTAG programmeur / adapter, dan is de hele compilatie en programmering wordt gedaan vanuit de ISE.
Als u geen gebruik maken van een Xilinx ondersteund JTAG-adapter, dan moet u gebruik maken van de software van uw eigen JTAG-adapter, en het gebruik van de gegenereerde .bit / .jed bestand.

In sommige gevallen een dergelijke ontwikkeling pakket kan ook een andere manier van programmeren van de FPGA / CPLD.U moet de handleiding van het pakket voor deze ontwikkeling.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back