Waar kan ik vinden USB-kernel

L

luben111

Guest
Hallo,

Ik kan niet achterhalen van waar te nemen USB-kernel.Ik heb om een project met USB in HOLTEK deel en ik wil niet tot het hervinden van het wiel.

Bedankt
Luben

HI

Als alles wat je nodig hebt is een verbinding tussen uw controller via USB naar www.silabs.com en krijg

CP2101 chip voor het omzetten van RS232 <-> USB net zo eenvoudig als het geluidAll the bestBobi

Hallo,

SP2101 is te dure oplossing voor mijn doeleinden.Ik vond uP die verschillende malen goedkoper dan Silicon Labs en heeft een USB en er zijn veel middelen vrij om mijn code er - zie HOLTEK 82K96.

En ja, ik ben het eens dat Silicon Labs USB - serieel omzetters zijn echt uitstekend ...gewoon te duur en er is geen plaats om mijn code.Ik gebruikte 8051F320 uit Silicon Labs en heeft genoeg geheugen nadat u de USB-kernel, helaas
is het 3 keer duurder is dan HOLTEK.

met vriendelijke groet
Luben

I'm sorry ....USB-communicatie laag.

Ik moet de laag die communiceren met de PC (handshaking, pakketten, enz.)

Bedankt
Luben

weet je, deze USB ding GEWOONWEG lijkt te complex, zodra u aan de ontvangst van de nodige descriptor blokken, het zal u met een inrichting klasse bestuurder, dus voor een groot aantal standaard applicaties, zoals modems, audio apparatuur, video-opname en massa-opslag,
heeft u geen behoefte aan de ontwikkeling van elke vorm van pc-side driver ...

Ik denk dat voor een lage data-tarieven (maximaal 64kbytes/sec, unidirectioneel) een simpele opsomming CDC zou het werk doen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back