Waar IDC vinden 50-pin 1.27mm?

D

ds18s20

Guest
Hoi, Ik denk dat er een soort van SCSI smaak het gebruik van deze kabel, maar ik vind het just cant - Ik heb stukje kabel met famale 50 IDC 1.27mm op het einde? Het even welke ideeën - u kunt vermelden waar je zou kunnen hebben gezien (net als in HP4 wat dan ook) en ik zal blij zijn om een te doden alleen maar om de kabel te trekken uit het of kan er een soort van breakout board met een SMD versie van de vrouwelijke connector - dat zal ook doen! Thanks ~ B

Hi DS18S20 Ze zijn in mijn lokale winkel - maar niet de internationale verkoop te doen voor kleine bestellingen. Ik denk dat ze worden gebruikt voor ULTRA-IDE (133) waar sprake is van een aardedraad tussen elke data kabel. sorry kan het niet helpen verder ... Polymath

[Quote = polymath] Hi DS18S20 Ze zijn in mijn lokale winkel - maar niet de internationale verkoop te doen voor kleine bestellingen. Ik denk dat ze worden gebruikt voor ULTRA-IDE (133) waar sprake is van een aardedraad tussen elke data kabel. sorry kan het niet helpen verder ... Polymath [/quote] Cool, je hebt gelijk, ze hebben het: 50 WAY IDC CABLE SOCKET FCI (RC) 19-3198 1,21 dollar Als u schaven een trip naar de winkel toch, ik zal blij zijn om te schieten u een paypal voor weinig van de plus, ongeacht de verzending naar de VS zou kunnen zijn:) ~ Brian

[Quote = polymath] h ** p: / / www.action-electronics.com/computerconnectors.htm # Idcfem h ** p: / / www.aedwis.com / connectoren. html hoop dat deze te helpen ... Polymath [/quote] Hoi polymath Bedankt voor de info. Ik realiseerde iets interessants - de toonhoogte van 1.27mm is de afstand tussen de mannelijke pinnen, waar de vrouwelijke IDC dat ik zoek moet aan te sluiten op. Dus de lintkabel veld is veel minder dan 1.27mm sinds twee geleiders van de kabel nodig om binnen de afstand tussen de twee pennen passen op de man / vrouw IDC. Dus de lintkabel is in feite ATA133, waar twee geleiders passen in 1.27mm, maar het IDC dat vermeld je niet, omdat alle IDC's zeggen dat ze zijn gemaakt voor 1.27mm kabel, maar ik moet echt iets van 0.635mm lint ~ B

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back