Waar gelijkhoekig spiraal antennes gebruikt? (Voor mijn scriptie)

A

ayy2023

Guest
hi all. Ik wil vragen of iemand van jullie weet wat zijn de gebieden van gelijkhoekig spiraal antennes? wat zijn ze voor gebruikt? Ik weet dat ze circulaire polarisatie. een aantal tech man vertelde me dat ze kunnen worden gebruikt om explosieve mijnen te vinden vanaf een satelliet. weet u andere specifieke gebruiken van gelijkhoekig antennes? Ik wil vertellen over specifieke toepassingen van het in de inleiding van mijn proefschrift. alle hulp zou worden gewaardeerd.

ayy2023 als ik weet, kan gelijkhoekig spiraal antenne worden gebruikt om detectie te begraven object in de grond vanwege de winst en circulaire polarisatie. het wordt gebruikt voor GPR (Ground Penetrating Radar) systemen. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 minuten: [/color] [/size] hi all ..... weet je wat is flare tarief in log-spiraal antenne? wat is het verband tussen de flare tarief en alle parameters van de spiraal is net als stralingspatroon, polarisatie, impedantie etc? en wat zijn de effecten van de flare tarief op onze log-spiraal antenne? is het juist dat de grenzen in flare tarief is 0,2

hi door flare tarief dat ik denk dat je bedoelt "a" die op vergelijking r = r0 * e ^ (aφ) in de krant van dyson zegt ze deden alles wat 40 verschillende spiraal antennes met verschillende parameters i ook 10 simulaties gedaan met een = 0,7 , 1, 1,3 en 0,3987 de reden waarom u denkt dat 0,2

maar doet het waar dat weer afhankelijk is van theta? dus hoe hun beurt kunnen worden afgehangen met flare tarief? doet uw 10 simulaties niet tussen een hele draai en een en een halve slag? wanneer a = 0,7, 1 en 1,5 hoeveel je aan de beurt? niet in een halve slag? o ya Ik heb impedantie 230 + J200 ohm, hoe je dat denkbeeldige verminderen? en om te matchen met connector 50 ohm, wat kan matching impedantie worden gebruikt? moet mijn spiraal gebruiken balun? zoals wat? sorry als ik heb een heleboel vragen thx

wat is uw frequentiebereik? als je gebruik maakt UWB als 2 tot 18 ghz dan kun je niet overeen met je denkbeeldige impedantie. het gewoon effect veel. beurt hangt 2 parameters. eerste is een "flare rate" tweede beta die de hoek tussen twee spiralen die gelijkhoekig hand van spiraalvormige antenne produceren. Ik denk dat je Dyson papier (jaar 1959) te lezen, zegt dezelfde dingen als u, maar het is niet zeggen dat je op die manier te beperken. het zegt als je dat doet als je zegt dat je je een goed patroon te hebben. anders zou hij niet zegt wat er gebeurt. en antwoord op uw vraag: als je r0 = 1 en a = 1,1.3,0.7 beiden niet over een bocht of een en een halve slag, waardoor stralingsdiagram onvolledig en gebroken. mijn studie was om de effecten te onderzoeken. u kunt zien wat u stellen via hfss jezelf. Als u meer hulp nodig hebt mail me ayy2023@yahoo.com en ik heb geen gebruik van een balun, maar ik gebruikte iets plaats waardoor VSWR kleiner dan 2

mijn frequentie bereik is 1,8 tot 6 GHz. waarom je spiraal niet nodig balun? dus hoe u uw spiraal impedantie evenwicht te brengen met coax 50 ohm?

we geen gebruik van een coaxiale 50 Ohm zoals ik al zei hebben we gebruik gemaakt van een overgang van coax naar twee aderige kabel. zoeken naar het op ieee als "1:100 balun transformator" eigenlijk kun je het noemen balun.

Mag ik uw ontwerp, alstublieft? omdat ik niet weet dat een overgang van coax naar twee aderige kabel of we kunnen noemde het "1:100 balun transformator". weet u hoe u balun of overeenkomende impedantie voor mijn log-spiraal antenne te maken? Ik heb een antenne met ongeveer 220 + J200 ohm, in hfss ontwerp, ik zet forfaitaire haven in het centrum van de spiraal, tussen 2 spiraalarmen. Ik wil om te matchen met coaxiale 50 ohm.i weet niet te hoe balun of overeenkomende impedantie in hfss te creëren, want ik ben nieuw in deze software.

Ik gebruikte een gelijkzijdige driehoek voor mijn laatste project om circulaire polarisaties te krijgen voor quasi zenit satelliet.

Ik heb het niet simuleren met balun. i gesimuleerd alsof het werd gevoed met twee draden. het verandert niets aan straling patroon, maar het verandert VSWR en ik vond heel erg verschillend VSWR is voor mijn simulaties. en ik weet dat als je je ineens haven in het centrum van uw straling box moet je een leeg volume te creëren. heb je in staat om uw simulatie te beheren en te simuleren? Ik heb thesis presentatie morgen. wens me veel geluk: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back