waar DSP boek beveelt u aan?

S

senaydud

Guest
Welke DSP boek dat u denkt dat de moeite waard om te kopen?

U kunt gebruik maken van DSP DOOR Proakis, DIGITALS Signaalverwerking: ACOMPUTER BASIS AANPAK door sanjit een Mitra, kunt u ook gebruik maken van DSP DOOR Oppenheim, SCHFER, BUCK

Openhaim's boek is het beste, voor de praktijk u kunt zien salivhanan boek is te

C algoritmen voor real-time DSP Paul M. Embree (ISBN 0-13-337353-3)

Dit is een positieve DSP boek.

Thanx a lot guys voor alle feedback van jou heb ik ook gecontroleerd aan een van de vorige discussies over "ftopic261160.html" en zoals u hebt gezegd is het de Proakis 'en Oppenheim's boeken.

"digitale signaalverwerking" geschreven door "oppenhiem" heeft betrekking op bijna elk aspect van het onderwerp zowel theoretisch als praktisch.en het heeft ook veel voorbeelden en de praktijk problemen.

xulfee wrote:

Openhaim's boek is het beste, voor de praktijk u kunt zien salivhanan boek is te

is; "Discrete-Time Signal Processing" door Oppenhaim

http://www.amazon.co.uk/Discrete-Time-Signal-Processing-International-Oppenheim/dp/0130834432

lees

Discrete Time Signal Processing
seconden eidition
Oppenhein, Shaffer en Buck

John_OR, heb ik niet gevonden dit boek te downloaden, dus ik kocht enkele jaren geleden.Er is een boek hier op EDA dat soort van dezelfde inhoud heeft, is zeer vergelijkbaar zijn, maar het verschil is dat de Orfanidis boek heeft veel code voorbeelden in C en Matlab.

orafanedes ..en beginers DSP door Lyons ..4 matlab ..dsp gebruik matlab door Proakis

Een vervelend ding over Oppenheim en Schaffer is de schakelaar in notatie.

Hun signalen boek maakt gebruik van kleine omega als continue tijd-frequentie, de hoofdstad van omega als discrete tijd frequentie.

Hun DSP boek maakt gebruik van kleine kapitaal omega als continue tijd frequentie, kleine omega als discrete tijd frequentie.

Ik ben gekomen om te verwachten verschillen in notatie, maar door dezelfde auteurs?

Zowel goed toch.

Ik vond een gratis boek dat erg leuk is om te lezen, erg eenvoudig van begrijpen, ik echt aanbevelen (en gratis is!):

http://www.dspguru.com/info/books/favor.htm

Het zijn praktische voorbeelden, eenvoudig van uitvoering van code voor de computer als de oude Quick Basic, maar het was voor mij zeer nuttig.

Hoi,

kan iemand zorgen voor mij het e-boek en oplossing voor
Digital Signal Processing door Alan V. Oppenheim en Ronald W. Schafer

Thanks ..

HAK ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back