waar begint de elektronica te leren

T

tony8404

Guest
Hallo jongens, ik wil leren elektronica en elektriciteit.Ik was van plan om een vakschool voor het onderhoud van elektronica bouwsector, maar de lessen zijn te snel, niet genoeg tijd om te leren of te lezen.Het lijkt meer op een fabriek dan een lerend.

Dus ik nam op mij om te leren op mijn eigen de basics althans zo als ik terug te gaan naar een community college kan ik kinda de overhand.Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen op mijn eigen?kan iemand mij wijzen in de goede richting?

Ik was eerder gezegd om te beginnen met radio ...Ik heb ook Ik heb 2 boeken hebt gelezen, men is zelf leren elektronica en de andere elementaire elektronica / elektriciteit.Bedankt jongens

Je moet om te beginnen met:

- Spanning
- Huidige
- Power
- Weerstand
- Capaciteit
- InductieDit zijn de basics, je nodig hebt om te leren wat ze zijn, wat verschillende soorten zijn er, enz.

Dan beginnen met andere apparaten, zoals:

- Diode
- Transistor
- Halfgeleiders in het algemeen

Heel belangrijk, bouwen circuits en te meten.

Nou elektronica is een zeer uitgebreide wetenschap, mijn aanbeveling is om naar een goede school en praktijk, meten projecten maken.

Hallo,

Ik adviseer de volgende boeken, die me veel geholpen:

http://www.amazon.com/Electronic-Principles-Albert-Malvino/dp/0028028333/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1256063049&sr=1-1-spell

http://www.amazon.com/Electronic-Devices-Conventional-Current-Version/dp/013242973X/ref=ntt_at_ep_dpi_3

Met vriendelijke groet,
Bruno

Dank jullie voor de input tot dusver.Ik wil zetten een website om te zien wat jullie er van vinden.

http://www.tpub.com/neets/index.htm zodra je op deze pagina klikt u op de eerste module met de naam NEETs module 1.Ik begon met de eerste noemden materie.Hoewel ik zijn gegaan door de grondbeginselen ik nodig om onderzoek te verrichten heeft een paar maanden sinds mijn studies.Toegevoegd na 13 minuten:Ik herinner me net mijn punt op de website vermelde i te checken.Ik zat te denken van de lezing van de hele websites tutorials en ga dan terug naar school.
Ik zat te denken van het gaan voor een BS in de elektronische computer automatisering die zich in een lokale gemeenschap college de buurt van mij dat nog beter is te wijten aan het feit dat mijn ouders wonen in de buurt te kunnen komen in aanmerking voor korting op krediet uur.Ik zal er gewoon aan te pakken voor de korting.Normaal gezien wordt een krediet uur is net als 200 dollar en dit BS is 63 krediet uur.maar met de scherp geprijsde krediet uur van 200 dollar tot 77 dollar per credit uur maakt groot verschil.Niet te noem ik de ambachtsschool ging al kostte me 6000 en ik ging pas halverwege.Met de 77 dollar per credit uur x 63 = plus andere vergoedingen moeten worden rond 6000 voor een Bachelors diploma !!!!!op de ambachtsschool was ik alleen gaan om een diploma te halen niet eens een diploma lol ..Wat ya kerels denken van deze ....

Ik heb zoveel verhalen gehoord van vrienden afstuderen van de handel school, kookschool, en met een HUGE studieleningen, veel groter dan alles wat ik krijg een geaccumuleerde MSEE.Ik begrijp het niet.

Het ontwikkelen van je intuïtie voor wat spanning en stroom zal zijn veel helpen.Hoe is je wiskunde?

mit OWC zijn overvloedige middelen, met inbegrip videocolleges en andere spullen
http://ocw.mit.edu/OcwWeb/Electrical-Engineering-and-Computer-Science/index.htm

hi vond dit,
http://webcast.berkeley.edu/course_details_new.php?seriesid=2009-B-25503&semesterid=2009-B
Het gaat over vedio lezingen over elektronica van de Universiteit van Berkeley

tony8404 schreef:

Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen op mijn eigen?

Een van mijn professoren hebben ons kopen "The Art of Electronics" als een tekst voor de klas.Het is interessant en leesbaar is.

Je moet geleidelijk opbouwen van een achtergrond, dat zal resulteren in een enorme hoeveelheid van intuïtie.Met die intuïtie zal je letterlijk bergen beklimmen.

Als je die achtergrond en de intuïtie die daarmee gepaard gaat, een circuit zich misdraagt en je al bijna weet wat te zoeken.

U debug een prototype met een minimum bedrag van testapparatuur, omdat je al weet van de vele verschillende plekken waar je niet hoeft te kijken.

Je leert om apparatuur te erkennen van de beperkingen van je test, en ook leren om afzonderlijke feiten van fictie.

U wilt leren theorie of praktijk?
als praktische eerste gaan begrijpen wat spanning, risistance, stroom, inductie, vervolgens uit hoe de basiscomponenten werk.Er zijn een heleboel op het net.Maar het belangrijkste punt is de praktijk en uit te vinden door jezelf.start de bouw van kleine schakelingen.we zijn hier ook wel helpen als ur zitten goed geluk

Check tijdschriften als epe op edaboard sommige hebben tutorials alsmede ueful circuits

Wil theorie wat u zoekt dan moet je kijken of er boeken op circuits elektronica .....Er zijn veel boeken over edaboard

Ik zou je aanraden om te kopen FLOYD een boek uit!!Je kunt veel leren over de elektronica van.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back