VSS druppels voor op-amp TL084.

M

mandar_mahajan

Guest
Hello All,
Ik ben het opstellen van een OP-AMP circuit als per hechten tekening.
Ik weet niet waarom mijn-3v druppels bijna tot nul toen ik mijn opamp IC in de socket.Ik gebruik TL084c (kabeljauw op-amp).
Kan iemand me helpen!
Elke vorm van hulp wordt gewaardeerd ....Groeten
Mandar

Transcend wprowadza do oferty nową serię przenośnych dysków SSD - ESD400 z interfejsem USB 3.0 i pojemnością od 128 GB do 1 TB. Dyski są wyposażone w interfejs USB 3.0 i zapewniają prędkość odczytu danych do 410 MB/s i prędkość zapisu do 380 MB/s. Zdaniem producenta nośniki są do sześciu razy szybsze od przeciętnego dysku twardego ze złączem USB 3....

Read more...

Ik zal om aan te sluiten in mijn lange reeks bril om te helpen met deze.Ik heb geprobeerd Google Earth maar het beeld door je raam was niet duidelijk genoeg om te zien.
Brian.

Dank u wel, het helpt om het schema te zien!

Er is niets mis met het ontwerp, behalve voor vermiste condensatoren over de en - levering rails aan de grond en het relatief lage voedingsspanning.Het is mogelijk dat een of meer fasen zijn oscillerende en dat veroorzaakt extra stroom te kunnen trekken, zal ontkoppeling condensatoren helpen als dat het geval is.Ik denk dat de reden is waarschijnlijk een defect op-amp of onvoldoende capaciteit leveren wel.Controleer uw ontwerp zal werken op / - 3V leveren ook de TL084 informatiebladen geven geen cijfers voor de prestaties leveringen onder / - 4V.

Brian.

De datasheet toont aan dat de ingangen van een TL08x werken niet bij een ingang binnen 3V de negatieve voedingsspanning.Het heet de "fase-inversie" probleem.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Thanks Brian (tusschen).voor ur waardevolle suggesties.Ik zal dit proberen en zal na de resultaten.

Alle danken u!
Ik ben door deze fase & bewegen verdere (nu eis is van 1000gain).
Ik nam de extra batterij voor-3V, veeleer dan voor IT-CONTROLLER VIA.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back