vrije ruimte pc koppelen via de USB-poort

G

gloryloyalty

Guest
hi alle deskundigen
would u geest geven van hulp aan mij?
Ik ben student uit Myanmar & Ik ben nu bezig met een project
een vrije ruimte laser link is opgebouwd via RS232 seriële poort en dus deze poort niet genoeg snelheid rijden naar optische link
Vervolgens heb ik een idee van het koppelen met USB-poort cos Ik ben zo geïnteresseerd in de usb-concept
een ding dat ik zou willen weten is 'is het mogelijk?'
cos USB-poort geeft 2 signaallijnen (D & D-), hoe kan laser vertegenwoordigen dat 2 signaallijnen
Ik denk, kan laser slechts een data lijn vertegenwoordigen zonder WDM-technologie
het is niet handig om WDM-apparaat te voeren en hier dus ik kan me niet voorstellen om dit te leren
dan heb ik een sterke wens om eenvoudige link laser te bouwen via USB protocol
alle suggesties zijn van harte welkom
thankz vooraf
gloryloyalty

Hi gloryloyalty,
Om gebruik te maken van de USB, moet u een USB-apparaat, een micro-controller of een IC dat afgehandeld op de USB-communicatie over de andere kant.

Het is bijna dezelfde manier communiceren met een apparaat via de RS232, maar een beetje ingewikkelder.

Een van de bedrijven die te maken USB-apparaten is de FTDI, kunt u veel informatie over hun componenten op hun website http://www.ftdi.co.uk

U kunt ook een zoekopdracht op deze site voor boeken en artikelen over de USB voor meer informatie over.

Met vriendelijke groet,
/ Farhad A.
PS.Ik hoop dat mensen in uw land zijn niet zwaar getroffen door de Tsuname en de aardbeving.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back