Vrij RF-simulator: S-parameters De-verankering en inbedding

Y

yafayez

Guest
Een uitstekend hulpmiddel voor S-parameters De-verankering en inbedding, in principe kan worden gebruikt voor S-parameters voor een onbeperkt aantal simulaties voor lineaire blokken.

www.pedasoft.com
www.pedasoft.com / DeEmbedIT.htmlYara

Ik begrijp niet wat deze software kunnen toevoegen aan de traditionele simulatoren ...

Het voordeel is dat het gratis is.Echter, in termen van functionaliteiten ik probeer het.

Het kan verwerken anytype van S2P bestanden.Ik probeerde met behulp van de De-inbedding functie van ADS (Agilent), maar ik was niet in staat om alle resultaten te krijgen.Ik had twee verschillende bestanden van twee verschillende leveranciers, te weten de S2P bestanden hebben niets met elkaar, dwz verschillend aantal monsters, verschillend aantal gegevenspunten, verschillende frequentiebereik, en het was nog steeds in staat om zeer nauwkeurige resultaten te krijgen.Ook een van de gegevensbestanden had een niet-lineaire bemonstering.Ik denk dat dat is waarom ik niet kon ADS gebruiken voor.U kunt de software voor een paar weken proberen, denk ik.

Yara

IE verslag fout toen ik rondkijken op deze website, wat is het probleem

Hoi,

U moet kopiëren en verleden links in uw browser.Schrijf niet op.

Yara

Ik begrijp niet hoe je kunt zeggen dat 'vrij is, indien is alleen voor 30 dagen ...
Mazz

Is niet vrij.
De kosten zijn twee grands / licentie, die naar mijn mening te veel is voor haar prestaties.

WowDeze software is geweldig instrument voor S-parameters deembedding.Ik was op zoek naar een dergelijk instrument voor een lange tijd.Ik heb eigenlijk kocht een exemplaar voor mijn bedrijf.Hij kan vrijwel elk type gegevens, zowel eenvoudige als complexe.Het technische team van het bedrijf zijn ook zeer behulpzaam en zeer vriendelijk.Ik adviseer om een trial versie downloaden om het te evalueren, gewoon om ervoor te zorgen dat is het hulpmiddel u nodig hebt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back