Vreemde situatie heeft zich voorgedaan bij LVS in DRACULA

C

cloudliu

Guest
Er is een weerstand die waarde equels 30M in mijn netlist, zou het worden genegeerd bij LVS, en de 2-terminal van deze weerstand bij elkaar zouden worden kortgesloten.En wat meer is vreemd, toen ik veranderde de waarde 20M, dan is de weerstand zou correct worden behandeld.Ik heb de DRACULA ref-boek, maar kon niets vinden te helpen.Kan iemand mij helpen om de oorzaak te vinden?
Thanks a lot!

Toen liep DRACULA LVS, stel ik 3 opties in CDL netlist:
*. SCALE
*. MEGA
*. RESI 2

Het is echt vreemd.Als je een waarde het fungeert als weerstand en voor een andere waarde als niet acteren.Als het volledig is te herkennen kunnen we zeggen u misschien niet worden getrokken reistor de markering laag of iets dergelijks .....!!

Maar in het onderhavige geval is het puur kijken vreemd.Kunt u uw verslag bestand uploaden ... zodat iedereen kan zien als er een probleem is er ...???

Verander 30M aan 30e6.
Ik had ook probleem met weerstanden verkorten tevoren.
Het lijkt een bug voor sommige DRACULA versie.Ik dacht dat M is erkend als m.Maar het verklaart niet waarom veranderen 30M tot 20M fixes voor dit probleem.Dus nu heb ik wat twijfels over mijn uitleg van die

varma_cs012 wrote:

Het is echt vreemd.
Als je een waarde het fungeert als weerstand en voor een andere waarde als niet acteren.
Als het volledig is te herkennen kunnen we zeggen u misschien niet worden getrokken reistor de markering laag of iets dergelijks .....!!Maar in het onderhavige geval is het puur kijken vreemd.
Kunt u uw verslag bestand uploaden ... zodat iedereen kan zien als er een probleem is er ...???

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back